Kako postaviti maticu na gas skutera
(prestaro za odgovor)
TazMan
2010-03-15 12:22:10 UTC
Imam regu pa me zanima kako da mu blokiram gas. Znam da se moŸe stavit
matica na gas-sajlu pa ako netko ima iskustva ili mi malo pomoæ bio bih mu
zahvalan.
AR_33
2010-03-15 14:32:02 UTC
Post by TazMan
Imam regu pa me zanima kako da mu blokiram gas. Znam da se moŸe stavit
matica na gas-sajlu pa ako netko ima iskustva ili mi malo pomoæ bio
bih mu zahvalan.
Sajla gasa ulazi u karb i prolazi kroz zasun (klipic) karba kojeg pomice
prema gora kako dajes gas. Neku podlosku (kazu da su 2 kapice od svjecica
odlicne za to) stavi oko sajle tako da bude izmedju zasuna i poklopca karba
i to ce smanjit hod gasa
Crash
2010-03-16 11:34:44 UTC
Post by AR_33
Imam regu pa me zanima kako da mu blokiram gas. Znam da se može stavit
matica na gas-sajlu pa ako netko ima iskustva ili mi malo pomoć bio
[...]
sta oni na tehnickom ne gledaju i obrtaje i brzinu pa usporeduju?
manji gas, manje obrtaja, manja brzina - sumljivo?
TazMan
2010-03-16 11:44:56 UTC
Ne gledaju,do sada sam ga regao preko frenda koji nije davao puni gas,veæ je
dozirao.

E sada ne mogu preko frenda jer smo kontra smjene,pa mi je rekao da stavim
maticu na gas sajlu,na volanu i tako ogranièim gas.
dB
2010-03-16 13:29:17 UTC
Post by TazMan
[...]
Oces tako montirat maticu i pred murjakom kad te zaustavi i kaze da ce te
otpratit do najblize stanice za tehnicki jer sumnja da nemas blokadu?
--
Gitare, razglasna i gitaristicka oprema za prodaju:
http://www.njuskalo.hr/korisnik/cojo55
TazMan
2010-03-16 13:44:39 UTC
Gle,skuter imam veæ 8 godina,nitko nikad nije pitao ni za ¹to. Sada je
problem ¹ta u nazad 4 godine mjere brzinu.

Dakle,ako netko zna kako da je postavim,HVALA mu...Ako ne,ovakve komentare
ne treba,hvala Vam.

Nisam ni prvi,ni zadnji koji je 'otvorio skuteræiæ' kako bi i¹ao 80km/h
Kenny
2010-03-16 14:25:36 UTC
Gle,skuter imam već 8 godina,nitko nikad nije pitao ni za ąto. Sada je
problem ąta u nazad 4 godine mjere brzinu.
Dakle,ako netko zna kako da je postavim,HVALA mu...Ako ne,ovakve komentare
ne treba,hvala Vam.
Nisam ni prvi,ni zadnji koji je 'otvorio skuterćić' kako bi iąao 80km/h
Neces biti niti prvi niti zadnji koji ce jaukati kad mu odrape kaznu i
skinu tablicu :)
TazMan
2010-03-16 15:53:31 UTC
Da,da,da...naravno........
Post by Kenny
Gle,skuter imam veæ 8 godina,nitko nikad nije pitao ni za ±to. Sada je
problem ±ta u nazad 4 godine mjere brzinu.
Dakle,ako netko zna kako da je postavim,HVALA mu...Ako ne,ovakve
komentare ne treba,hvala Vam.
Nisam ni prvi,ni zadnji koji je 'otvorio skuteræiæ' kako bi i±ao 80km/h
Neces biti niti prvi niti zadnji koji ce jaukati kad mu odrape kaznu i
skinu tablicu :)
dB
2010-03-16 18:08:23 UTC
Post by TazMan
Gle,skuter imam veæ 8 godina,nitko nikad nije pitao ni za ¹to. Sada je
problem ¹ta u nazad 4 godine mjere brzinu.
..a unazad godinu dana sve cesce zaustavljaju na cesti i vode u stanice za
tehnicki..
Post by TazMan
Dakle,ako netko zna kako da je postavim,HVALA mu...Ako ne,ovakve komentare
ne treba,hvala Vam.
Nisam ni prvi,ni zadnji koji je 'otvorio skuteræiæ' kako bi i¹ao 80km/h
Nisi, nisam bio ni ja, pa sam ga ove godine zbog toga prodao.
Pepi
2010-03-17 21:38:36 UTC
Imam regu pa me zanima kako da mu blokiram gas. Znam da se mo¾e stavit
matica na gas-sajlu pa ako netko ima iskustva ili mi malo pomoæ bio bih mu
zahvalan.
Mogu ti reci da je to cista zajebancija. Ja sam stavljao na Speedfighta
50 komad plastike, konkretno odrezanu plasticnu tiplu. Nazezao sam se
poprilicno kako bi ga zatusio da umjeso 90 ide 50. I jos mi je
registracija dolazila negdje oko 3.mjeseca pa su mi se prsti smrzli dok
sam to montirao :)
Sve u svemu, vrlo mali pomak gasa ti skuteru djeluje tak da ili ide 20
ili ide 70. Pola milimetra goredolje i vec si nigdje. I onda sam ga
nekako namjesio da ide 50 i otisao na tehnicki. Ono sto nisam racunao je
da cu cekat na kontrolu pa da ce se skuter ohladit i da ce
variomat/masina radit drugacije nego kad je vruc.

Tamo je kontrolor sjeo na skuter, usao u valjke i iz prvog pokusaja
nabrao cijekih 17 km/h. U drugom i trecem pokusaju je uspio navuci 26
km/h. A poprijeko me pogledao kad je morao sici sa skutera kako bi ga
doslovno izvukao iz valjaka, jer ovaj nije imao dovoljno snage. Onda mi
je u prolazu kroz zube dobacio "a jes ga zatuuusio.." :) Sve u svemu,
vrlo neugodno iskustvo :)

Ako ga vec planiras imat dulje - nabavi si onu blokadu sto se na
daljinski pali i to je to.

Pozdrav
TazMan
2010-03-18 06:58:16 UTC
Post by TazMan
[...]
Hvala na jedinom konkretnom odgovoru na tu temu. I hocu stavit tu
elektroniku jer mi vec ide na jetra.

Sada cu jos dati liku 100kn pa ce me pustit(ne daje mu puni kad),tako sam i
do sada radio.

I da nadodam,i ja imam Speedfight 2 WRC :-)

Hvala ti
Trustno1
2010-03-18 10:29:47 UTC
Post by TazMan
[...]
Nažalost, ne znam točno stranicu, ali znam da sam svojedobno na netu
našao shemu za tu elektroničku blokadu... sve što je trebalo su prekidač
(kojeg negdje trebaš sakriti, ali da ti bude dostupan) i kondenzator
(ili više njih) - sve skupa 15-ak kuna. Po tome mi je brat složio
blokadu koja po potrebi bez problema radi već treću godinu i nemam
nikakvih problema na tehničkom, a ni straha ako me policija zaustavi...
OK, to je bilo za Piaggio, ne znam da li je isto izvedivo i za Peugeot,
ali probaj malo prosurfati po forumima, siguran sam da ćeš naći...
Sretno!
Kenny
2010-03-18 10:37:20 UTC
Post by Trustno1
blokadu koja po potrebi bez problema radi već treću godinu i nemam
nikakvih problema na tehničkom, a ni straha ako me policija zaustavi...
OK, to je bilo za Piaggio, ne znam da li je isto izvedivo i za Peugeot,
Kako kondenzatori opravdavaju ako te laser snimi da juris vise od 80
km/h ? :)
Trustno1
2010-03-18 10:41:59 UTC
Post by Kenny
Post by Trustno1
[...]
vjerojatno nikako... možda nizbrdica... jako velika nizbrdica :-)

doduše, ja nemam tih problema, meni ni na nizbrdici bez blokade neće 80 :-)
Kenny
Laki ju :)
Kef
2010-03-18 14:35:44 UTC
Post by Kenny
Post by Trustno1
[...]
red bull nalja to lako opravdava :)
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
dB
2010-03-18 15:15:06 UTC
Post by TazMan
I da nadodam,i ja imam Speedfight 2 WRC :-)
Hmda, i ja sam imao upravo Speedfighta.

Njegova blokada od 'slowridera' sa foruma mojskuter.com ti uredno radi pa ti
mogu to preporuciti za 100kn umjesto potplacivanja osoblja na tehnickom.

Pitanje i dalje ostaje sto se dogodi kad murjak nadje dugmic.

Ona sa daljinskim je 300 ili 350kn.
TazMan
2010-03-19 07:33:07 UTC
Post by dB
Post by TazMan
[...]
Ima¹ moŸda link,ne mogu na stranici(forumu)
naæi...
dB
2010-03-19 14:14:41 UTC
Post by TazMan
Post by dB
Post by TazMan
[...]
Napisao sam ti link u drugom threadu gdje si pitao, ali ako ne mozes naci to
na forumu, neces znat ni ugradit blokadu.
dB
2010-03-18 15:15:06 UTC
Post by Pepi
Ako ga vec planiras imat dulje - nabavi si onu blokadu sto se na
daljinski pali i to je to.
..i to je ujedno i jedino rjesenje koje bar trenutno prolazi ako ga policija
posalje na izvanredni tehnicki.

Prisjecam se jos prije 3-4 godine vijesti na DSF-u gdje murija otvara poklopac
kod akumulatora na jednom skuteru negdje na otvorenoj cesti i ekipi vijesti
pokazuje el. blokadu.. Mislim da su ju nazvali "black box" ili nesto u tom
stilu.

Iduca scena je bila skidanje tablice i utovaranje istog skutera u policijski
kombi.
TazMan
2010-03-19 07:22:25 UTC
Post by dB
Post by Pepi
[...]
To je ¹vabija.....Pa kod nas murija spava u autima,a i ja mislim da 90% njih
ni ne zna gdje bi pogledali za tu spravicu,kamoli da bi im se dalo to radit.
Post by dB
http://www.njuskalo.hr/korisnik/cojo55
dB
2010-03-19 14:13:50 UTC
Post by TazMan
Post by dB
[...]
Pazi da se ne bi iznenadio jednom.

Vidio sam svojim ocima u Osijeku kako murjak trazi prekidac na jednom
skuteru.. i nalazi ga.
BO
2010-03-24 21:07:24 UTC
Post by dB
Vidio sam svojim ocima u Osijeku kako murjak trazi prekidac na jednom
skuteru.. i nalazi ga.
Koliko sam ja cuo, a moguce da je krivo, policiju i tehnicki jako malo
zanima kako je tebi blokiran skuter. Bitno je da ne ide preko 50, a kako ces
ti to postici, to je tvoja stvar. Meni je to i logicno...sta da kupis skuter
bez blokade?! Gdje je propisano da skuter mora imati prsten na variomatu i
konus u auspuhu?
dB
2010-03-25 10:46:20 UTC
Post by BO
Post by dB
[...]
Slazem se sa napisanim, ali nije bitno sto mi mislimo i smatramo logicnim,
nego sto prolazi kod policije/na sudu i kako se koji zakon moze tumaciti.

Skuteri se kod nas uvoze blokirani na odredjeni nacin da bi prosli
homologaciju. Na osnovi toga se moze inzistirati na tome da mora biti blokiran
bas na taj nacin, inace je tehnicki neispravan.
Post by BO
sta da kupis skuter bez blokade?!
Ovo je malo smijesno :)
Sto ako kupis skuter koji je ukraden, ili koji nema papire? :)

"Nisam znao" ne opravdava.
BO
2010-03-25 12:09:39 UTC
Post by dB
Post by BO
sta da kupis skuter bez blokade?!
Ovo je malo smijesno :)
Sto ako kupis skuter koji je ukraden, ili koji nema papire? :)
"Nisam znao" ne opravdava.
Usporedba ti nije dobra. Ako kupis skuter bez blokade nisi ucinio nista
protivno zakonu. Kupio si tehnicki neispravno vozilo, bas kao da si kupio
auto sa losim kocnicama. Ti si samo duzan dovesti ga u tehnicki isparavno
stanje, nema se tu sto "ne znati".

Slazem se s onim sa tumacenjem zakona i vjerujem da ga tumace na nacin da si
kriv ako te ulove sa blokadom na daljinski.
dB
2010-03-26 06:51:32 UTC
Post by BO
Post by dB
Post by BO
[...]
Kad te zaustavi policija 14 sekundi nakon sto si kupio skuter bez blokade, ti
si taj koji dobija kaznu, a ne onaj tko ju je skinio prije tebe, a to je tema
threada.
c***@gmail.com
2020-07-26 14:07:09 UTC
Imam jedan problem u mene je spala rucka od gasa i kako da ja to napravim?