Upravo naručio: GAM Thrustmaster FreeStyler Bike
(prestaro za odgovor)
uKLEti
2007-11-08 13:35:25 UTC

KaŸu dimenzije su: 58 inches long by 26 inches wide by 52 inches tall

Price u Hrvata: 362kn

Kada doðe bez bojazni za o¹teæenje motocikla (ps2), dajem dŸabe krug
interesentima...

pozdrav
Davor
Gusta a.k.a To3cuTTer
Izgleda do yaya, jel ide na zadnji? :-)
uKLEti
2007-11-08 15:41:31 UTC
Post by Gusta a.k.a To3cuTTer
Izgleda do yaya, jel ide na zadnji? :-)
Yap i ima moguænost naginjanja volana + skretanje + koænice + 15 gumbiæa
itd.
d***@def.hr
2007-11-08 14:38:56 UTC
Post by uKLEti
http://itc.ua/img/dpk/2003/3/!p1014847_copy.jpg
Kažu dimenzije su: 58 inches long by 26 inches wide by 52 inches tall
Price u Hrvata: 362kn
Kada dođe bez bojazni za oštećenje motocikla (ps2), dajem džabe krug
interesentima...
pozdrav
Davor
Daj reci gdi si to narucio?!
I ja to trazim.
uKLEti
2007-11-08 15:46:04 UTC
Post by d***@def.hr
Daj reci gdi si to narucio?!
I ja to trazim.
Evo ga: http://www.pc-shop.hr/addprod.asp?src=1&Kat=B03&ID=B0301004
http://www.kmcomputers.hr/thrustmaster-freestyler-bike-p-329.html?osCsid=5e76a9f0bf973dc83d
http://www.kupiprodaj.net/kp/oglasnik/oglas116910.htm

ps. samo pazi razlika u cijeni je i do 70kn ;-)
Predator
2007-11-08 17:16:39 UTC
e a daj mi samo reci koje sve igrice mozes igrat s tim , mislim jesili
probao igrat motoGP-u jer ako to nemoŸe onda mislim da nema svrhe.
Pozz
uKLEti
2007-11-08 17:33:16 UTC
Mislim da ide jerbo je ps2 fully comp. a i spominje se ista u reklami ;-)
from@tt
2007-11-08 17:44:25 UTC
Post by uKLEti
Post by d***@def.hr
[...]
Naruceno. Mrak za zimske dane.:-)
Hvala na infu.
uKLEti
2007-11-08 20:45:57 UTC
Post by ***@tt
Naruceno. Mrak za zimske dane.:-)
Hvala na infu.
Molim, poz.

Davor
d***@def.hr
Covjece, to te ja pitam. Thanks.
Sinisha
2007-11-08 17:35:13 UTC
Post by uKLEti
Kada doðe bez bojazni za o¹teæenje motocikla (ps2), dajem dŸabe krug
interesentima...
Fora za zimu :))
Jel ima force feedback (vibracije) na rezervoaru za potpuni feeling ?? LOL
uKLEti
Ima na volanu, ps2 fora sa joysticka...
funcut
2007-11-08 19:29:37 UTC
"uKLEti" <***@kawa.hr> wrote in message news:fgv3b7$rlv$***@news1.carnet.hr...
> [...]
|
| Price u Hrvata: 362kn
|
| Kada doðe bez bojazni za o¹teæenje motocikla (ps2), dajem dŸabe krug

svaka cast..ja sam trazio ali nisam uspio pronaci, odusevljen sam i
vec sam narucio..za pc...i za moto gp :-)))) al ce biti svadje sa sinom
tko ce voziti:-)))
Bolje imati vjernog neprijatelja nego nevjernog prijatelja!
uKLEti
2007-11-08 20:45:03 UTC
;-)
rikar
2007-11-09 08:26:00 UTC
Post by uKLEti
[...]
Majstore, mozes li mi reci dal' je PC verzija FreeStylera kompatibilna s PS2
posto u Formelu imaju samo PC verziju ili si Ti kupio bas verziju za PS2.

Fala!
uKLEti
2007-11-09 11:52:38 UTC
Post by rikar
Majstore, mozes li mi reci dal' je PC verzija FreeStylera kompatibilna s
PS2 posto u Formelu imaju samo PC verziju ili si Ti kupio bas verziju za
PS2.
Fala!
Dvije smo naruèili jednu za ps2 a drugu za pc, e sad pc verzija me ne zanima
(ide kolegi), pa javim kada stigne...
uKLEti
Hebiga javili nema za ps2 :-( bad no stize za pc...
rikar
2007-11-09 12:53:07 UTC
Post by uKLEti
Post by uKLEti
Post by rikar
[...]
To sam i mislio.
O.K.
Javi nam svejedno dal' bude kojim slucajem radilo ovo za pc i na ps2, ako ne
onda ak' budes saznao gdje se moze nabaviti za ps2, molim Te javi.

Fala!
uKLEti
Okej
rikar
[...]