Aprilia SR50 vs PUG Ctech
(prestaro za odgovor)
Dr.KefUzer
2005-08-30 11:41:26 UTC
Ajmo ljudi,
u dilemi sam. Pomagajte. Naravno radi se o SR50 2005.
Breskva je nesto kao jabuka, samo s tepihom okolo.
Domagoj Kralj
2005-08-30 11:46:26 UTC
Post by Dr.KefUzer
Ajmo ljudi,
u dilemi sam. Pomagajte. Naravno radi se o SR50 2005.
Biraj koji ti je ljepsi.
Najozbiljnije.

U svakom slucaju, samo carb verzije.

My lifestyle determines my death style
Dalibor Bauernfrajnd
2005-08-30 12:17:37 UTC
Post by Domagoj Kralj
Post by Dr.KefUzer
Ajmo ljudi,
u dilemi sam. Pomagajte. Naravno radi se o SR50 2005.
Biraj koji ti je ljepsi.
Najozbiljnije.
U svakom slucaju, samo carb verzije.
Potpisujem.

Provozah danas prvi put odblokiranog Ctecha, ide izuzetno dobro, osjetno
bolje od speedfighta (ovjes da ne spominjem).

Aprilia vjerovatno ima nijansu veci top speed, jetforce sigurno bolje lezi, a
i kocnice bi trebale biti na njegovoj strani.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
IP
2005-08-30 12:11:15 UTC
Definitivno Peugeot JetForce Ctech! JetForce TSDI je imao problema s
motorom, ali je sve drugo besprijekorno, pogotovo ovjes, kontstrukcija,
koènice, 13 cola, itd...
Ctech ima ramu kao veliki motocikli, dok je SR "biciklo" konstrak¹n.
Osobno vozim JetForce, a probao sam 7-8 razlièitih 50 kubika¹kih skutera.
Neusporedivo je bolji od njih u voŸnji, jedino kaj ga yebe je taj nesretni
injection motor, ali i to je sreðeno u zadnje vrijeme.
Mora¹ uzeti u obzir i svoju visinu i teŸinu. Ctech je "mrcina" meðu 50 ccm
skuterima i èovjek od 193 cm visine (tj. ja) ne izgleda kao slon na biciklu
kad se vozi na njemu.

Pozdrav.
IP
Dalibor Bauernfrajnd
2005-08-30 13:23:37 UTC
Post by IP
Definitivno Peugeot JetForce Ctech! JetForce TSDI je imao problema s
motorom, ali je sve drugo besprijekorno, pogotovo ovjes, kontstrukcija,
koènice, 13 cola, itd...
Dobro opisano.
Vise puta sam vec napisao; jedini skuter koji se bolje "vozi" je Gilera
Nexus.

Jetforce ostavlja dojam voznje po tracnicama u stilu "pravih" motora.
Provozao sam i 125icu (12ks). Jako lijepo.
Post by IP
[...]
TSDI-a je patilo nezgodno montirano mjesto za usis zraka 2003 godine.

2004 je vecina modela sa obavljenim remontom.
2005 su svi slozeni kak' treba.

Dakle, problema vise nema.
Sad je problem samo sto je injection ;)

P.S. C-TECH (karb) bolje ide.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
IP
2005-08-30 16:01:38 UTC
Ako me sjecanje dobro sluzi, imas neke veze s Peugeotom.
Zanima me da li ste u servisu imali na reklamacije JetForce kojima je riknuo
zadnji amortizer?
Na netu sam nasao par foruma gdje ljudi spominju taj problem, a i mene muci
vec duze vrijeme (zadnja guma zna strugati po blatobranu kad vozim nekog sa
sobom, a prije nije).

Pozdrav.
-- Elbert Hubbard
Dalibor Bauernfrajnd
2005-08-31 08:10:34 UTC
Post by IP
Ako me sjecanje dobro sluzi, imas neke veze s Peugeotom.
Zanima me da li ste u servisu imali na reklamacije JetForce kojima je riknuo
zadnji amortizer?
Ne, nije mi poznat problem, ali u Osijeku ih jako malo ima.

TDSI-a smo prodali svega 2 kom od cega se jedan cak i offroad vozi povremeno
(ne pitaj).

Obrati se u servis.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Tomislav
2005-08-30 19:31:08 UTC
Post by IP
[...]
Pogledaj novi DERBI GP-1. Kosta 21000kn isto ko i Jet Force a pruza mnogo
vise.
Max brzina od gotovo 90km/h, radialna kociona celjust i diskovi promjera
245mm i 180mm, 14 colni kotaci, 7,5KS,
definitivno (pitanje ukusa) najljepsi dizajn, prijenos putem lanca, Sebac
upside-down vilica, aluminijska konstrukcija, odlican zvuk, zadnje svjetlo i
zmigavci u
led tehnologiji, sportski podesen ovjes.....
Jednostavno najbolji skuter u konkurenciji. Mozda ce neki sad napisat da
govorim gluposti, ali ako si u prilici skokni do
Derbi salona i provozaj se. Osjecaj je kao da se vozis na nekom
supersportasu. Ja sam ga provozao i ide odlicno.
IP
Kef
2005-08-30 20:08:17 UTC
Post by IP
Sve to stoji, ali covjek je pitao SR 50 <-> CTech
da i .., dobio (djelomicno) krivi odgovor ;)

pozdrav
IP
2005-08-30 21:42:55 UTC
Post by Kef
Post by IP
Sve to stoji, ali covjek je pitao SR 50 <-> CTech
da i .., dobio (djelomicno) krivi odgovor ;)
pozdrav
Netko djelomièno manje voli Audi, a djelomièno vi¹e voli Mercedes. :-)
What ever. Takav SR 50 se skoro gadno spizdio na skretanju iz Palmoticeve u
R. Boskovica jer se nicim izazvan "utrkivao" sa JetForceom.
elwuss
2005-08-30 22:17:05 UTC
a to ima veze s cim tocno?
Kef
2005-08-30 22:22:10 UTC
Post by IP
Post by Kef
Post by IP
[...]
kako ovo opravdava tvoju debilanu sa pretvaranjem 12" u 13" da bi
cteh bio usporediv sa eserkom?

pozdrav
--
We all make mistakes,
but only stupid people make stupid mistakes.
IP
2005-08-30 22:42:50 UTC
Kao prvo, hvala na "debilnom" komplimentu.
JF TSDI ima 13" i nisam znao da JF CTech ima 12". U cemu je tu problem?
Kao drugo, covjek je trazio usporedbu 2 navedena skutera.
I dalje ostajem pri svom da JF ima najbolja vozna svojstva od svih 50 ccm
skutera (eventualno mozda novi Derbi, koji je skoro pa kopija JF-a, je isti
ili bolji po tom pitanju; nisam probao pa ne znam).
Osim toga, uvijek sam govorio kako JF TSDI ima sugav motor, kao i svi
injection modeli, ali ovdje se radi o karburator modelu.

Glede spomenutog dogadaja: on je samo ilustracija voznih svojstava tih dvaju
skutera. Vozac JF je s vecom brzinom uspio skrenuti desno (u Boskovicevu)
bez problema, dok se "majmun" na SR skoro zabio u one crveno-bijele prometne
znakove (strelice) pokusavajuci stici JF-a, odnosno, uspio se izvuci tako da
je produzio ravno i prosao s desne strane spomenutih znakova i skoro udario
u auto itd.... Oni koji znaju kako izgleda krizanje Palmoticeva-Boskoviceva,
sve ce im biti jasno.

Pozdrav!
Post by Kef
Kef
2005-08-31 15:05:51 UTC
Post by IP
Kao prvo, hvala na "debilnom" komplimentu.
molim, moze opet...
Post by IP
[...]
evo opet: tvoja debilana je u tome da oces prednost jednog nad drugim
pokazat/dokazat dogadjajem na koji su prevenstveno utjacali ili vrsta ili
stanje guma, ili vrsta ili stanje vozaca, a nikako voznost jednog vs. drugog.

nije debilno kad tvrdis da je jedan bolji od drugog na osnovu svog iskustva
ili podastiranjem dokaznih podataka, jamacno...

pozdrav
Domagoj Kralj
2005-08-31 06:19:35 UTC
Post by IP
[...]
Jet Force kosta 18 000 kn. Razlika je u SAMO 3000 kn.

My lifestyle determines my death style
Dalibor Bauernfrajnd
2005-08-31 08:10:42 UTC
Post by Tomislav
Post by Dalibor Bauernfrajnd
Jetforce ostavlja dojam voznje po tracnicama u stilu "pravih" motora.
Provozao sam i 125icu (12ks). Jako lijepo.
Pogledaj novi DERBI GP-1. Kosta 21000kn isto ko i Jet Force
Jetforce kosta 18.000kn.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Tomica <tomislav@dva-arhitekta.hr>
2005-08-30 18:33:51 UTC
Post by IP
Definitivno Peugeot JetForce Ctech! JetForce TSDI je imao problema s
motorom, ali je sve drugo besprijekorno, pogotovo ovjes, kontstrukcija,
koènice, 13 cola, itd...
AFAIR Ctech ima kotace 12"
Pozdrav
Tomica
IP
2005-08-30 18:49:58 UTC
Post by Tomica <***@dva-arhitekta.hr>
Post by IP
[...]
Istina Bog! Nije mi jasno zasto su to napravili. Taj col se itekako osjeti.
:-)
Domagoj Kralj
2005-08-31 06:21:26 UTC
Post by IP
[...]
Molio bih te da mi objasnis kako se tocno "osjeti" taj zoll.
Hvala.

My lifestyle determines my death style
IP
Domagoj Kralj
2005-08-31 09:27:31 UTC
Post by IP
Pravi znalci ga osjete.
Zasto ga ti ne osjetis?

My lifestyle determines my death style
IP
2005-08-31 09:31:36 UTC
Naravno da ga osjetim. ;)
Post by Domagoj Kralj
Post by IP
Pravi znalci ga osjete.
Zasto ga ti ne osjetis?
My lifestyle determines my death style
Dalibor Bauernfrajnd
2005-08-31 09:48:20 UTC
Post by IP
Naravno da ga osjetim. ;)
Post by Domagoj Kralj
Post by IP
Pravi znalci ga osjete.
Zasto ga ti ne osjetis?
--
My lifestyle determines my death style
De dosta sa tim pederskim spikama!

P.S. Pisite ispod, zaboga.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Dr.KefUzer
2005-08-31 10:03:41 UTC
Jel netko od vas konkretno vozio apriliu?
Mislim, moze li tvrditi da je PUG bolji?
Post by Dalibor Bauernfrajnd
Post by IP
Naravno da ga osjetim. ;)
Post by Domagoj Kralj
Post by IP
Pravi znalci ga osjete.
Zasto ga ti ne osjetis?
-- Elbert Hubbard
Dalibor Bauernfrajnd
2005-08-31 10:59:05 UTC
Post by Dr.KefUzer
Jel netko od vas konkretno vozio apriliu?
Mislim, moze li tvrditi da je PUG bolji?
Model 2005 nisam vozio, 2004 i starije jesam, 2-3 komada, nisam siguran.

Koliko je SR50 bolji po pitanju handlinga/feeling od Speedfighta2, toliko je
Jetforce bolji od svega ostalog, ukljucujuci SR50 i to x2.

Razlika je stvarno ogromna.
Treba provozati, tesko je to opisati.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Dr.KefUzer
2005-08-31 10:06:46 UTC
E da i fakat me zaboli za kotace. Da su mi veliki kotaci fetis kupio bi FLY
ili LIBERTY.
Tako da mi col vise ili manje ne predstavlja problem.
BTW ovdje sam dobio odgovore od ljudi koji ili voze ili prodaju PUG i to bas
ne drzim za objektivne odgovore.
Post by Dalibor Bauernfrajnd
Post by IP
Naravno da ga osjetim. ;)
Post by Domagoj Kralj
Post by IP
Pravi znalci ga osjete.
Zasto ga ti ne osjetis?
-- Elbert Hubbard
Domagoj Kralj
2005-08-31 10:48:38 UTC
Post by Dr.KefUzer
E da i fakat me zaboli za kotace. Da su mi veliki kotaci fetis kupio
bi FLY ili LIBERTY.
Upravo to.
Hajde da je dao za usporedbu razliku od jednog zolla na kotacu od 10" i
11"...

My lifestyle determines my death style
Dalibor Bauernfrajnd
2005-08-31 11:03:50 UTC
Post by Dr.KefUzer
[...]
Covjek ti je lijepo napisao da ga je kupio nakon sto je isprobao gotovo sve
sto postoji u toj klasi. Zasto to ne bi bilo objektivno? Bilo bi glupo da
hvali motor (injection) jer se zna da je isti bio problematican.

Mi smo ga za razliku od tebe vozili.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Kef
2005-08-31 15:15:47 UTC
Post by Dr.KefUzer
E da i fakat me zaboli za kotace. Da su mi veliki kotaci fetis kupio bi FLY
ili LIBERTY.
to je u biti jedini vazan detalj u cijeloj prici i trebo bi te bolit glede
velicine
kotaca...
veci kotac znaci vece gume, znaci veci disk, znaci bolje kocenje, znaci bolje
drzanje u zavoju, znaci (vjerojatno) bolju/cvrscu vilicu... sve to ima
direktne veze sa tvojom sigurnoscu, bez da u cijelu pricu uvodim rupicasto
stanje nasih prometnica, sa kojima se veci kotac lakse nosi...
Post by Dr.KefUzer
Tako da mi col vise ili manje ne predstavlja problem.
cim ces nakon 12" probat neki sa 13" promjenit ces misljenje, siguran sam.

pozdrav
Dalibor Bauernfrajnd
2005-09-01 08:52:24 UTC
Post by Kef
cim ces nakon 12" probat neki sa 13" promjenit ces misljenje, siguran sam.
S ovime cu se sloziti jer se sjecam kako se jetforce sa 13icama ponasao nesto
bolje nego ovaj trenutni sa 12icama, iako je to moguce pripisati i gumama
(koje nisu isti model).

Steta sto na C-TECH-u nije ostao 13" kotac.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Domagoj Kralj
2005-08-31 10:49:15 UTC
Post by IP
Naravno da ga osjetim. ;)
Kako?

My lifestyle determines my death style
Mario Orsolic
2005-08-31 11:02:22 UTC
Post by IP
Pravi znalci ga osjete.
Pravi znalci voze 16 cola na vise.
:)

Pozdfrav, OrMar
Kef
2005-08-31 15:17:09 UTC
Post by Mario Orsolic
Post by IP
Pravi znalci ga osjete.
Pravi znalci voze 16 cola na vise.
:)
znaci najpraviji znalci su oni na Monsterima ;)

pozdrav
Dalibor Bauernfrajnd
2005-08-31 08:10:40 UTC
Post by IP
Istina Bog! Nije mi jasno zasto su to napravili. Taj col se itekako osjeti.
:-)
Je, pogotovo kad ti ga netko stjera odpozadi ;)
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Dalibor Bauernfrajnd
2005-08-31 08:10:36 UTC
Post by Tomica <***@dva-arhitekta.hr>
AFAIR Ctech ima kotace 12"
Yep.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Marac
2005-08-31 11:13:14 UTC
Post by Dr.KefUzer
Ajmo ljudi,
u dilemi sam. Pomagajte. Naravno radi se o SR50 2005.
Za 15200 koliko kosta nova SR50carb glas definitivno ide SR50.

--
[ICQ:321384342] - [VoIP: 31316]
Nije zivot jedna zena, jedna birtija...
Domagoj Kralj
2005-08-31 11:17:27 UTC
Post by Marac
Post by Dr.KefUzer
Ajmo ljudi,
u dilemi sam. Pomagajte. Naravno radi se o SR50 2005.
Za 15200 koliko kosta nova SR50carb glas definitivno ide SR50.
Na kojem si ti planetu gdje je tolika cijena?

My lifestyle determines my death style
IP
2005-08-31 11:57:18 UTC
Post by Domagoj Kralj
Post by Marac
Post by Dr.KefUzer
Ajmo ljudi,
u dilemi sam. Pomagajte. Naravno radi se o SR50 2005.
Za 15200 koliko kosta nova SR50carb glas definitivno ide SR50.
Na kojem si ti planetu gdje je tolika cijena?
Cinjenica je da JetForce TSDI ima 2 godine garancije i za taj skuter to jako
puno znaci. Nisam siguran da li i JetForce CTech ima isto 2 godine garancije
i nisam siguran da li SR 50 ima isto 2 godine garancije. Nazvati IngKart i
Forticar pa pitati.
Dr.KefUzer treba zajahati oba skutera pa nek sam vidi.
I dalje ostajem pri svojoj tvrdnji da JetForce ima nenadjebiva vozna
svojstva bez obzira na TSDI motor koji ima svoje prednosti i mane. On je
ipak gradjen kao motocikl, a ne kao bickl (za razliku od ostalih 50
kubikasa, izuzev Derbi GP1 koji je skoro pa "kopija" JetForcea). Isto tako
je cinjenica da u zapadnoeuropskim zemljama gdje se itekako pazi na
kvalitetu goriva, problemi koje JetForceov TSDI motor ima u Hrvatskoj, tamo
ne javljaju i ne postoje.

Pozdraf!
Marac
2005-08-31 12:54:58 UTC
Post by IP
Isto tako
je cinjenica da u zapadnoeuropskim zemljama gdje se itekako pazi na
kvalitetu goriva, problemi koje JetForceov TSDI motor ima u Hrvatskoj, tamo
ne javljaju i ne postoje.
To je kao i prica o tome da samo Ditechi u Hrvatskoj imaju problema jer mi
imamo lose gorivo. Onda se zaputis na strane forume pa vidis da cijela
Europa, Amerika i Australija ima iste probleme.

Na kraju se zakljuci da 99% problema nije uzrokovano losom kvalitetom goria
nego drugim stvarima....

Tomislav
2005-08-31 18:56:29 UTC
Post by Marac
[...]
Pa da je gorivo tak lose onda bi svaki drugi skuter crko. Kak Piaggio NRG,
Arilia SR50 i Speedfight2 nemaju te probleme????

Pozdrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................av
IP
2005-08-31 19:51:19 UTC
Post by Tomislav
Pa da je gorivo tak lose onda bi svaki drugi skuter crko. Kak Piaggio NRG,
Arilia SR50 i Speedfight2 nemaju te probleme????
Pozdrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................av
Ocigledno nisi shvatio da govorimo o utjecaju loseg hrvatskog goriva na
INJECTION motore, a ne na karburatorske.
Tomislav
2005-08-31 18:53:29 UTC

Post by IP
kubikasa, izuzev Derbi GP1 koji je skoro pa "kopija" JetForcea
Derbi nije kopija jet-forca jer jet-force i derbi nemaju nista zajednicko
osim prednje upside-down vilice. I ja sam vozio oboje i Jet-force(karb.) i
GP1. Gp1 je puno bolji po pitanju performansi ,drzanja na cesti, stabilnosti
a pogotovo je bolji u pogledu kocnica jer ima radialnu celjust sto je
rijetkost i kod 600ccm sportasa.

Pozdrav
Dalibor Bauernfrajnd
2005-09-01 08:52:25 UTC
Post by Tomislav
Post by IP
kubikasa, izuzev Derbi GP1 koji je skoro pa "kopija" JetForcea
Derbi nije kopija jet-forca jer jet-force i derbi nemaju nista zajednicko
osim prednje upside-down vilice.
Prica se o dizajnu (za kojega je jetforce 2003 god pokupio sve nagrade).
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
elwuss
2005-09-03 07:23:04 UTC
ima radialnu celjust sto je
Post by Tomislav
rijetkost i kod 600ccm sportasa.
ovo si prepisao iz Moto pulsa;-)

Dalibor Bauernfrajnd
2005-09-01 08:52:20 UTC
Post by IP
Cinjenica je da JetForce TSDI ima 2 godine garancije i za taj skuter to jako
puno znaci. Nisam siguran da li i JetForce CTech ima isto 2 godine garancije
Svi Peugeot skuteri od ove godine imaju 2 god garancije.
Post by IP
Dr.KefUzer treba zajahati oba skutera pa nek sam vidi.
Ovo je jedini nacin.
Cak i manje iskusni ce osjetiti tu razliku.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
IP
2005-09-02 14:02:26 UTC
Poslao sam ti mail, ak' nije greda.
IP
Dalibor Bauernfrajnd
2005-09-02 14:18:35 UTC
Post by IP
Poslao sam ti mail, ak' nije greda.
IP
Ke? Meni?
Ma nije letva. :)
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Marac
2005-08-31 12:52:02 UTC
Post by Domagoj Kralj
Post by Marac
Post by Dr.KefUzer
Ajmo ljudi,
u dilemi sam. Pomagajte. Naravno radi se o SR50 2005.
Za 15200 koliko kosta nova SR50carb glas definitivno ide SR50.
Na kojem si ti planetu gdje je tolika cijena?
Na planetu ING Kart, ako nevjerujes slobodno nazovi pa se informiraj.

Domagoj Kralj
2005-09-01 06:13:01 UTC
Post by Marac
Post by Domagoj Kralj
Post by Marac
Post by Dr.KefUzer
[...]
Vidio.
Malo mi je nevjerovatno bilo, jer je stara SR-ka prije godinu dana kostala a
whopping 18 000 kn.

My bad.

My lifestyle determines my death style
Marac
2005-09-01 11:03:20 UTC
Post by Domagoj Kralj
Post by Marac
Post by Domagoj Kralj
Post by Marac
Post by Dr.KefUzer
[...]
Koliko sam vidio samo ING kart drzi cijenu 15200, ostali su na 18000kn
Post by Domagoj Kralj
My bad.
NP

Dalibor Bauernfrajnd
2005-08-31 12:53:56 UTC
Post by Marac
Post by Dr.KefUzer
Ajmo ljudi,
u dilemi sam. Pomagajte. Naravno radi se o SR50 2005.
Za 15200 koliko kosta nova SR50carb glas definitivno ide SR50.
Last time I checked, bila je 18.000 kod lokalnog dilera.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Dr.KefUzer
-- Elbert Hubbard
Strma
2005-08-31 17:58:26 UTC
Post by Dr.KefUzer
Provjereno sada
15.200 kn
novi model
odlicna cijena
Dalibor Bauernfrajnd
2005-09-01 08:52:22 UTC
Post by Dr.KefUzer
Provjereno sada
15.200 kn
novi model
Yep, uletila je akcija vec.
Nis, ici ce i JetForce dole, samo je pitanje kad.

Prosle godine je Peugeot imao 20% popusta nakon sezone.
Jetforce bi po toj kalkulaciji trebao biti 16.000kn.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Dr.KefUzer
2005-09-01 09:46:31 UTC
Post by Dalibor Bauernfrajnd
Post by Dr.KefUzer
Provjereno sada
15.200 kn
novi model
Yep, uletila je akcija vec.
Nije akcija, to je redovna cijena.
Post by Dalibor Bauernfrajnd
Nis, ici ce i JetForce dole, samo je pitanje kad.
A kadd?
A kadd?
Domagoj Kralj
2005-09-01 09:46:00 UTC
Post by Dr.KefUzer
[...]
Kaddd? Majkemi? Pdoooobro...

My lifestyle determines my death style
IP
Dalibor Bauernfrajnd
2005-09-01 10:52:21 UTC
Post by IP
Na kraju sezone. :)
Prosle godine je zbog relativno lose sezone islo sve 10% dole 01.07. i 20%
01.09.2004.

Ove godine je samo tjedan dana trajala akcija za Jetforce c-tech i Ludix
Blaster pa se moze dobiti po akcijskim cijenama samo tamo gdje ih je jos
ostalo (koji su nabavljeni po akcijskoj cijeni) tj. po 17.999 i 13.340kn
(+kofer kod ludixa).

Meni je ostao samo jedan zuti JetF (brzo su se razgrabili) i 2 ludixa.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Dalibor Bauernfrajnd
2005-09-01 10:52:20 UTC
Post by Dr.KefUzer
Post by Dalibor Bauernfrajnd
Prosle godine je Peugeot imao 20% popusta nakon sezone.
Jetforce bi po toj kalkulaciji trebao biti 16.000kn.
A kadd?
To ne znam ni ja do dan prije akcije, tako da...