Problem sa gasenjem skutera
(prestaro za odgovor)
BO
2009-09-18 09:34:40 UTC
Vjerojatno nije neki jaci kvar, pa cu sam malo raskopavati. Skuter je runner
50sp. Normalno pali i dok je pod cokom radi odlicno. Nakon nekoliko 100-tina
m voznje, kad stanem i drzim ga u leru, nakon kraceg vremena se ugasi. Nakon
toga ga i teze upalim, cesto moram i na kurblu. Prilikom svakog stajanja ga
moram drzati na laganom gasu da se ne bi ugasio. I kod kretanja mu treba
malo duze da reagira na gas. Evenutualno kad se bas dobro zagrije onda ce mu
trebati malo vise da crkne u leru, ali problem odaziva na gas ostaje.
Krajnju brzinu postize bez problema. Od kud da pocnem sa kopanjem?
Tomo
pocnem sa kopanjem?
Kef
2009-09-18 09:48:24 UTC
Post by BO
[...]
ciscenja, tj pranja filtera za zrak i pripadajucih dijelova, zatim ako
to ne rijesi problem, podesavanje ler gasa...
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Gusta
2009-09-18 10:41:13 UTC
Post by Kef
ciscenja, tj pranja filtera za zrak i pripadajucih
dijelova, zatim ako to ne rijesi problem, podesavanje ler
gasa...
Takodjer da se nadovezem na Majstora, ako je automatski cok na tom modelu,
onda mozebitno je neispravan. Iako mi nesto govori da je to onaj model sa
ubrizgavanjem ali ne kuzim bas te pedesetice...
BO
2009-09-21 22:20:38 UTC
Post by Gusta
Takodjer da se nadovezem na Majstora, ako je automatski cok na tom modelu,
onda mozebitno je neispravan.
@ Kef
Ocistio sam filter i malo se igrao sa ler gasom. Ali nikako ga namjestiti,
svaki put drukcije radi, ovisno o zagrijanosti. Jos cu se malo igrati i dati
mu koji dan, lako moguce da sam ga potpuno krivo podesio...

Motor ima automatski cok. Kad dodam gas i pustim, treba mu poprilicno da se
spusti u potpuno niske okretaje. Prvo se zaustavi u nekim srednjim i tek
nakon 5-10 sekundi padnu ne okretaje kakvi su bili dok je motor bio
ispravan. Kako mi se cini, moze biti da je cok neispravan?!
Kef
2009-09-22 17:55:15 UTC
Post by BO
[...]
meni se bas ne cini tako... naime kaj, prema tvom opisu imas problem
s presiromasnom smjesom, tad motor reagira ko tvoj, a za choke trebas
probat drugaciji test...
inace, lergas stelas na potpuno zagrijanom motoru i to prvo podesis
smjesu (kod tebe ocito krivo podesena) a zatim broj okretaja, tj
brzinu vrtnje u leru.
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
BO
2009-09-22 19:23:40 UTC
Post by Kef
[...]
Ja sam onda ocito samo podesavao samo broj okretaja (najveci saraf na
fergazeru). Danas sam to radio na potpuno zagrijanom motoru i situacija se
naglo popravila. Na prvom stelanju sam prejako otvorio, a sad radi odlicno.
Ne gasi se, odlicno reagira na dodavanje gasa, brzo se zaustavlja u niske
okretaje . Vidjet cemo kako ce se ponasati dalje...Hvala!
p***@gmail.com
2019-06-23 18:03:34 UTC
Imam skuter 125 kunica,yamaha maestry,gasi se na leru i akumulator kuha,potanje što ne valja?