Kako vratiti blokadu
(prestaro za odgovor)
O H
2006-04-25 09:35:00 UTC
Pozdrav svima!!

Oprostite na smetnji;-) Zanima me, da li postoje na nekom siteu uputstva
kako vratiti blokadu na scooter 50cc???
Upravo su me vratili s tehnickog, a ne da mi se u servis na stavljanje, pa
opet skidanje blokade!
Malo sam trazio po netu, pa nisam nasao. Ili je to mozda toliko jednostavno
da nigdje nije opisano???
Ili bi mi mozda neka dobra dusa htjela to opisati? Radi se o Piaggio Diesis,
zracno hladjenje...
Koliko sam shvatio, stavlja se neka brtva na auspuh?!? Ili???

Ajde, pomozite!! Unaprijed hvala,

Ozi
Narx
AR_33 de pomozi covjeku :)
Lorenzo
2006-04-25 10:39:06 UTC
Post by O H
[...]
a da pokusas nekako ograniciti komandu gasa tako da se ne moze potpuno
otvoriti?
recimo jednu "luster klemu" razrezes s boka po duzini tako da je mozes
navuci na sajlu gasa sa strane motora i priserafis je na sajlu tako da
blokira hod kod ulaza u kosuljicu.
onda napravis probnu voznju i ako nizbrdo ne ide vise od 45 siguran si da
prolazis tehnicki
moglo bi biti brzo i jeftino rjesenje
Narx
2006-04-25 11:02:15 UTC
Ima laksa i jeftinija varijanta za homemade elekronsku blokadu,
kondenzator i potenciometar kostaju 10 kn, i ako slozis na prekidac
mozes koristit i na cesti.

AR_33 s grupe ima to bas na piaggiu pa ce valjda uletit s tocnim
objasnjenjem.
v***@gmail.com
2006-04-25 11:01:48 UTC
Daj pošalji shemu da si i ja to napravim.
***@gmail.com

tnx
fotolab
2006-04-25 11:49:22 UTC
samo stavi sajbu na variomat ... da mu neda da se dovoljno rasiri...
Tako ide i tvornicka blokada za Piaggio i Gileru kod Peugeota je malo
drugacije treba orginalni limic sa blokade ...
ali da se rjesiti

<***@gmail.com> wrote in message news:***@u72g2000cwu.googlegroups.com...
Daj posalji shemu da si i ja to napravim.
***@gmail.com

tnx
O H
2006-04-25 12:18:35 UTC
Post by fotolab
samo stavi sajbu na variomat ... da mu neda da se dovoljno rasiri...
A kak da to napravim? Treba nekaj raskapat, ili... Nisam nikada do sada
otvarao motor, jer jednostavno nisam imao zasto. Pa bas i ne znam puno o
tome.
Al ak sam sam mogao popravljat auto, onda budem valjda mogao nekako i basic
skuter.
Budem malo pogledao na webu kak izgleda variomat uopce, pa da ne postavljam
glupa pitanja!

Hvala!
Dalibor Bauernfrajnd
2006-04-27 09:03:34 UTC
Post by O H
Post by fotolab
[...]
Sorry, ali sa ovakvim "predznanjem" ja se u to ne bi upustao bez detaljne
slikovnice sto i kako.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
O H
2006-04-25 10:59:45 UTC
Post by Narx
Ima laksa i jeftinija varijanta za homemade elekronsku blokadu,
AR_33 s grupe ima to bas na piaggiu pa ce valjda uletit s tocnim
objasnjenjem.
Nadam se da ce doticni AR_33 napisati koju o tome! U medjuvremenu cu
isprobati Lorenzovu ideju! Tak i onak je scoot isao 60.8 km/h max, tak da
sumnjam da ce me lovit policija zbog 5 km/h vece brzine!
Hvala svima
Lorenzo
2006-04-25 11:43:26 UTC
Post by O H
Post by Narx
[...]
probaj naci klemu koja u sebi ima komadic lima preko kojeg vijci vrse
pritisak, tako neces rascufati sajlu niti precvikati koju nit
ako nema kupi vecu i sam zastiti sajlu komadicem nekog tankog lima (cini mi
se da u bicikl servisima na kraju sajli stavljaju zastitnu kosuljicu i onda
ju stisnu klijestima da se sajla ne razmota, to bi trebalo biti dobro
rjesenje)

Post by O H
sumnjam da ce me lovit policija zbog 5 km/h vece brzine!
nece, ali bi te mogli kontrolirati, a onda je pusiona sa kaznom +
iskljucenje iz prometa + ponovni tehnicki + ko zna sto jos (ako nemas
"srece")
Post by O H
Hvala svima
molim
Opus Dei
2006-04-25 12:49:13 UTC
Post by Lorenzo
Post by O H
Post by Narx
[...]
Da se ne maltretirate previse, jednostavnije rjesenje koje je netko
isprobao na forumu http://forum.svijetskutera.com je s razrezanom
kapicom od svijecice (ili vise njih). ;)
--
--------------
Od rada nitko nije umro.
No cemu riskirati?
Lorenzo
2006-04-25 12:49:19 UTC
Post by Opus Dei
Post by Lorenzo
[...]
slicna ali manje sofisticirana metoda :)
Dalibor Bauernfrajnd
2006-04-27 09:02:13 UTC
Post by Lorenzo
(cini mi
se da u bicikl servisima na kraju sajli stavljaju zastitnu kosuljicu i onda
ju stisnu klijestima da se sajla ne razmota, to bi trebalo biti dobro
rjesenje)
Ye!
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
O H
2006-04-25 12:42:05 UTC
Pozdraf!

Jel' ima mozda negdje za skinuti neki manual za popravke scootera? Ne mora
biti konkretno za piaggio diesis, moze i neki drugi piaggio, samo da vidim
princip!
Nasao sam na netu manuale samo za motore (motocikli.com), al za scootere bas
i nisam. Pa ak ima neka dobra dusa neki link (ne mora bit manual u pdf-u,
moze i neka korisna web stranica!

Hvala, neuki

Ozi
fotolab

Ozi
O H
2006-04-25 13:52:29 UTC
Post by fotolab
http://www.svijetskutera.com/index.php?f=44&a=219
pogledaj malo tu !!!
Tooooooo, majstoreeeeeeeeeee!!!!!!! To mi treba!!!!!
Bravo!!
Svaka cast svima, idem sad doma malo serafit, pa na tehnicki!! Pa javim kak
je proslo!!

Hvalaaaaaaaa!!
Cpt. Zeep
2006-04-27 11:08:44 UTC
Post by O H
[...]
A da jednnostavno "podmazes" na tehnickom? Znas, 50 kn cuda cini :) a onda
se kasnije snadjes vec i blokadu si slozis elektronski
AR_33
2006-04-25 18:26:43 UTC
Makne se izolacija sa zice koja ide od pickupa na CDI/bobinu (ne reze se
zica, nego se samo malo skine izolacije da se dobije gola zica i to sto
blize bobini) i na nju se spoji zica--->prekidac--->100 Ohm/1W
potenciometar--->10?F/100V kondenzator--->zica--->masa motora (npr. rama).

Shema na hr.rec.motocikli.binaries

Nije za Ditehe i Purejetove!!!
AR_33
2006-04-25 18:30:28 UTC
Post by AR_33
10?F/100V kondenzator
radi se o 10 mikrofarada
Kef
2006-04-25 20:08:09 UTC
Post by AR_33
[...]
kolku regulaciju okretaja mozes postic?
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
AR_33
2006-04-25 21:22:50 UTC
Post by Kef
Post by AR_33
[...]
Od toliko niskih da ni krenut ne mogu, do preko 10000.
Nisam nikad mjerio raspon, uglavnom, dovoljno sirok za uspjesno blokiranje
skuta.
Kef
2006-04-25 23:14:50 UTC
Post by AR_33
Od toliko niskih da ni krenut ne mogu, do preko 10000.
Nisam nikad mjerio raspon, uglavnom, dovoljno sirok za uspjesno blokiranje
skuta.
i kak motor radi kad "lupi" u namjestenu blokadu? jel se moza tak neko
vrijeme vozit, bez da se brines oce mu se kaj dogodit glede nepravilnog
rada\paljenja? jel se osjeti nekakva razlika kad se vozis ispod namjestene
granice?
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Djadjo
2006-04-26 06:45:24 UTC
Post by Kef
[...]
Ja s tim sklopom nisam uspio dobiti zeljen efekt blokiranja.....na nekim
skuterima pregrijavao se potenciometar jer u pickup-u ima i 200V
peak-ova...jednom detoniralo par kondova vezano u seriji....na peugeot
speedfight....
ali za gileru italjeta drummastera idealna mjera mikrofarada je izmedju
1.5uF i 2uF 100V....znaci dva konda ili jedan,prekidac i to je to

da....... kondenzator malo zamakne kut predpaljenja jer ispegla neke signale
pickupa......zato neki skutovi pucaju pod prekidacem...ali to je znak da je
previse mikrofarada u igri....

Za tri tjedna cu prodavati blokade koje ce raditi na svemu sto ima
pickup..........pa i na ditechu za kojeg treba imati ili rom ili vracanje u
restricted mod gembojem.....mislim full hr proizvod pogonjeno
mikrokontrolerom....kval kuciste vodonepropusno....cjena oko 350-400kn za
krajnjeg korisnika...ali bez gubljenja performansi u radu pod
blokadom..znaci primanje gasa sve isto ko bez blokade...garancija ma sve kak
treba
a ne talijnaski pinasco s 10 kondova 10polnim preklopnikom za 800kn pih fuj

Djadjo
Kef
2006-04-26 09:03:32 UTC
Post by Djadjo
Post by Kef
[...]
moje skromno znanje iz elektronike mi govori da bi na liniji gdje su
pickovi do 200V trebo ic kond od bar 400V. ako takvog nema onda dva
od 200V u seriju uz napomenu da je tad prepolovljen kapacitet...

ima za kupit (prilicno jeftinih) bipolarnih (folijskih) kondova za audio
skretnice koji idu lako do 400V (dakle ne elektrolite) koji su vrlo otporni
i na temperature preko 100°C, pa bi takav sklop trebalo s njima napravit.
Post by Djadjo
da....... kondenzator malo zamakne kut predpaljenja jer ispegla neke signale
pickupa......zato neki skutovi pucaju pod prekidacem...ali to je znak da je
previse mikrofarada u igri....
to me i brine, jer znam da AR_33 ima poprilicno nabrijanu makinu...
Post by Djadjo
[...]
takav sa microcontrolerom imam ja na svom skutu i radi savrseno. zelim ti
dobar posao :)
samo postoje dve vrste pickupa, jedan za induktivno gonjeni CDI i drugi
za kapacitivno pogonjen. koje ti radis? cini mi se ono prvo, jer je u puno
vecoj upotrebi...
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Djadjo
2006-04-26 14:08:51 UTC
[...]

jel si radio to sam s mikriæem ili kupio vec negdje takvo rijesenje...
pa u biti imam jumper na plocici...s kojim odreduje na kakvu se vrstu cdi-a
spaja
dve ili jednu zicu.....ali predvidio sam dve vrste paljenja

Hvala na podršci za biznis : ))

imam pdf ako hoces procitati sve ce ti biti jasno.....taman prosao lekturu
hehe

Djadjo
Kef
2006-04-26 14:54:08 UTC
Post by Djadjo
[...]
kupil sam ga pred dve godine, prek interneta...
Post by Djadjo
Hvala na podrsci za biznis : ))
molim. kad si gotov samo se tu i na svijetskutera.com reklamiraj :)
mozes mi ga poslat na mejl, (***@yahoo.com) al nemoj ga slat na neke
binarise da ti ne propadne biznis ;)
Dalibor Bauernfrajnd
2006-04-27 09:06:14 UTC
Post by Kef
[...]
Vec vidim blokade sa black gate-ovima i audio note otpornicima.. :)
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Kef
2006-04-27 14:18:58 UTC
Post by Dalibor Bauernfrajnd
Post by Kef
[...]
budi siguran da ja radim jednu da bi ta bila vrlo muzikalna i laka za usvirat
:)))
Ninoslav Manic
:)))
AR_33
2006-04-26 09:00:23 UTC
Post by Kef
[...]
Narihto sam ( i to na slabasnom trimmer potenciometru) da mi skut ide po
satu 45-50 km/h i tako se vozio 2-3 minute. Skuter trokira u ubrzanju, nesto
manje na "max" brzini koja se uredno da odrzavati sto je jedino i bitno
prilikom tehnickog pregleda/provjere policije. Nebi prognozirao koliko bi
tako zblokani skuter ostao "ziv" jer blokada nikome (normalnom) ne treba na
dulje od pola minute.

Voznja ispod namjestene granice: nisam obracao paznju, ali kak mi skuter
trokira do 1/4 otvora gasa zbog prevelike ler dize, nisam siguran da bi tu
mogao osjetiti eventualni utjecaj blokade. Budem probao pa cu ovdje napisat
(ne ocekujem nikakavu razliku).
Dalibor Bauernfrajnd
2006-04-27 09:00:42 UTC
Post by O H
[...]
Ma ne..

Ide jedan "prsten" u variomat koji ces tesko (skoro nemoguce) otvoriti bez
pneumatskog pistolja. Osim toga, prsten vjerovatno nemas, a tvoj ovlasteni
servis ga ima.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Marac
2006-04-27 13:08:15 UTC
Post by O H
[...]
Okasti 32 + gedora 17 rijesava sve probleme.

--
DVD kao CD kao Peugeot 206