Kromiranje
(prestaro za odgovor)
vti
2005-06-27 22:47:20 UTC
Tko u Rijeci ili okolici, moze i Istra kromira plasticne i metalne dijelove?

Konkretno kromirao bi dijelove plastike skutera. :)
Neki skuter style radim. :) :)

Hvala unaprijed.
Old
2005-06-28 09:30:49 UTC
Post by vti
Tko u Rijeci ili okolici, moze i Istra kromira plasticne i metalne dijelove?
Konkretno kromirao bi dijelove plastike skutera. :)
Neki skuter style radim. :) :)
Hvala unaprijed.
Iznad "tete Roze" na Krimeji bila je ona Antikorozija koja je nekad to
radila. Provjeri je li to jos aktivno.

Old
Edi Tijan
2005-06-28 11:07:18 UTC
Post by Old
Post by vti
Konkretno kromirao bi dijelove plastike skutera. :)
Neki skuter style radim. :) :)
Iznad "tete Roze" na Krimeji bila je ona Antikorozija koja je nekad to
radila. Provjeri je li to jos aktivno.
Nisam strucnjak, no pretpostavljam da bi se plastika mogla rastopiti ukoliko se
uroni u tekuci metal...
Bura
2005-06-28 12:18:54 UTC
On Tue, 28 Jun 2005 13:07:18 +0200, "Edi Tijan"
Post by Edi Tijan
Nisam strucnjak, no pretpostavljam da bi se plastika mogla rastopiti ukoliko se
uroni u tekuci metal...
Imaš pravo, nisi stručnjak!

----
Bura
bandido
2005-06-28 12:24:12 UTC
Post by Edi Tijan
Nisam strucnjak, no pretpostavljam da bi se plastika mogla rastopiti ukoliko se
uroni u tekuci metal...
elektroliza je u pitanju, ili tako nesto na tom principu, tko ce ga znati...
znam da plastiku u Puli nisu radili, vjerojatno je komplicirano, valjda zbog
nanosenja nekog vodljivog sloja da bi se strujom nanijelo malo Cu i Cr/Ni...
ako ti treba broj ovih u Puli, javim ti...
markichu
2005-06-28 21:08:36 UTC
In article <d9r5cf$9qd$***@ss405.t-com.hr>, ***@yahoo.com
says...
Post by Old
Iznad "tete Roze" na Krimeji bila je ona Antikorozija koja je nekad to
radila. Provjeri je li to jos aktivno.
Jos rade ali su beskorisni jer su jaci fuseri. Da bi onako fino kromirao
komad metala moras prije nanijeti sloj bakra koji se zatim polira do
savrsenog sjaja i bez otisaka prstiju jer masnoca u protivnom dize
Cr/Ni. Dakle, sprej ;-)
sig.
Tomislav Ribicic
Imas li za preporuciti nekoga tko nije fuser?
Sasa Aksentijevic
2005-06-29 06:51:55 UTC
Post by Tomislav Ribicic
Post by markichu
says...
Post by Old
[...]
Onaj tko nije fuser nece se zajebavati poslom od 100 Kn.

---
I cannot give you the formula for success, but I can give you
the formula for failure, which is: Try to please everybody.

Herbert Bayard Swope
klesoo
2005-06-29 09:46:40 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Onaj tko nije fuser nece se zajebavati poslom od 100 Kn.
??? Treba li i u ovoj recenici traziti neki sarkazam? Ili bi mozda trebali
pojasniti znacenje rijeci "fuser" ili pak "posao"? Ili mozda vrijednost
100kn nije ono sto ja mislim?

samo je jedna paKLEna masina
Sasa Aksentijevic
2005-06-29 11:05:19 UTC
Post by klesoo
Post by Sasa Aksentijevic
[...]
Ja mislim da imas smanjenu mentalnu okretnost i tri stvari ti nisu
jasne oko jedne moje izjavne recenice. Nemoj se previse brinuti oko
toga.

---

Herbert Bayard Swope
Karlo Begic
2005-06-29 11:48:43 UTC
Ti mislis ? Evo prve dvije rijeci u recenici i vec si se prosro.
Sasa Aksentijevic
2005-06-29 13:04:50 UTC
Post by Karlo Begic
Post by Sasa Aksentijevic
[...]
Odi se baviti prevodjenjem... ODVJETNICE...

---

Herbert Bayard Swope
Karlo Begic
Odi se bavi bildanjem.....BILDERU......
Tomislav Ribicic
Novi modeli Lego covjeculjaka?
klesoo
2005-06-29 12:58:00 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Ja mislim da imas smanjenu mentalnu okretnost i tri stvari ti nisu
jasne oko jedne moje izjavne recenice. Nemoj se previse brinuti oko
toga.
ne brinem se ja ni oko jednog, ni oko drugog, ali kad vec MISLIS, moram ti
sa sigurnoscu reci da si opet prepotentan i narcisoidan. Puno pravih
majstora radi pravi i konkretni posao za cijenu manju od 100 kn, i svi redom
su neuporedivo imucniji od tebe i imaju kucetine i autesine i ne brine ih
Excel.

samo je jedna paKLEna masina
Sasa Aksentijevic
2005-06-29 13:15:41 UTC
Post by klesoo
[...]
Koliko majstora kvalitetno kromira za manje od 100 Kn u fusu?

---

Herbert Bayard Swope
klesoo
2005-06-29 16:32:56 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Koliko majstora kvalitetno kromira za manje od 100 Kn
ovisi o vise cimbenika, ali ima. Moguce su opcije da bi se i potukli za
poslom.
Post by Sasa Aksentijevic
u fusu?
ovdje je lako moguca 0

samo je jedna paKLEna masina
Sasa Aksentijevic
2005-06-29 19:58:50 UTC
Post by klesoo
Post by Sasa Aksentijevic
Koliko majstora kvalitetno kromira za manje od 100 Kn
ovisi o vise cimbenika, ali ima. Moguce su opcije da bi se i potukli za
poslom.
Post by Sasa Aksentijevic
u fusu?
ovdje je lako moguca 0
Navedi adresu jednog.
Bas bih rado nesto kromirao.

You want the truth? You can't handle the truth.
klesoo
2005-06-29 20:43:14 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Navedi adresu jednog.
Bas bih rado nesto kromirao.
Opet te jebe izrazavanje! Ti bi rado dao nesto na kromiranje ili bi rado dao
nesto kromirati ...

samo je jedna paKLEna masina
Sasa Aksentijevic
2005-06-30 07:01:11 UTC
Post by klesoo
Post by Sasa Aksentijevic
Navedi adresu jednog.
Bas bih rado nesto kromirao.
Opet te jebe izrazavanje! Ti bi rado dao nesto na kromiranje ili bi rado dao
nesto kromirati ...
Imam jedan komad koji bih zelio da nije takav kakav je nego kromiran,
daj mi adresu dobrog majstora koji ce mi to napraviti za manje od 100
Kn... hvala.

---

Herbert Bayard Swope
Karlo Begic
2005-06-30 07:16:57 UTC
I dalje te jebe izrazavanje.....
klesoo
2005-06-30 20:15:05 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Imam jedan komad koji bih zelio da nije takav kakav je nego kromiran,
daj mi adresu dobrog majstora koji ce mi to napraviti za manje od 100
Kn... hvala.
za sto ti primas placu? Ovakva pitanja ne postavlja ni kumica na placu.
btw. tvoje slijedece pitanje je hoce li za 100 kn kromirati kipu od dumpera!

samo je jedna paKLEna masina
Sasa Aksentijevic
2005-07-01 07:52:26 UTC
Post by klesoo
Post by Sasa Aksentijevic
[...]
Debilu retardirani.

---

Herbert Bayard Swope
Karlo Begic
2005-07-01 07:57:02 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Post by klesoo
Post by Sasa Aksentijevic
[...]
Opet jaki argument :) Samo retardirani debil moze napisat tako divnu
konstrukciju "imam jedan komad koji bih zelio da nije takav....."

Stvarno i kumice znaju smisliti bolje.
Sasa Aksentijevic
2005-07-01 08:08:37 UTC
Post by Karlo Begic
Post by Sasa Aksentijevic
Post by klesoo
Post by Sasa Aksentijevic
[...]
Opusti se - odvjetnice!

---

Herbert Bayard Swope
Karlo Begic
2005-07-01 08:11:06 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Karlo Begic
Post by Sasa Aksentijevic
Post by klesoo
[...]
Opušten sam.
Jos uvijek je bolje biti odvjetnik nego bilder koji prkosi gravitaciji :)))
heheheh
Sasa Aksentijevic
2005-07-01 08:43:39 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Karlo Begic
Post by Sasa Aksentijevic
Post by klesoo
[...]
Opu¹ten sam.
Ajde, upisi se sad u Odvjetnicku komoru.

---

Herbert Bayard Swope
Karlo Begic
2005-07-01 09:34:02 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Karlo Begic
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Karlo Begic
[...]
Ja sam upisan. Dokaži da nisam. Samo nemoj opet s html, jer češ time samo
dokazati da nisam "upisan" na dotične stranice.

Dakle, ja sam upisan...... ako imaš suprotne dokaze..... izvoli pa ih
predoci :)

AKo nemas, nazad u teretanu zaposlit svoj mozak visokointelektualnim naporom
za tebe :) hehehhe
1-2-3-4.......
Sasa Aksentijevic
2005-07-01 09:47:00 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Karlo Begic
[...]
Ja sam upisan. Doka¾i da nisam. Samo nemoj opet s html, jer èe¹ time samo
dokazati da nisam "upisan" na dotiène stranice.
Dakle, ja sam upisan...... ako ima¹ suprotne dokaze..... izvoli pa ih
predoci :)
Popij tablete.

---

Herbert Bayard Swope
Karlo Begic
2005-07-01 09:59:57 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Karlo Begic
Post by Sasa Aksentijevic
[...]
Ti popij. No i dalje nisi nista dokazao nego samo seruckas :)) heheh
Javi se s argumentima, a u medjuvremenu zaposli svoj mozak u teretani dizuci
utege :) To ti pojede 100% procesorskog kapaciteta :))) hehehe
Sasa Aksentijevic

Herbert Bayard Swope
Karlo Begic
Jos jedna mentalna bravura :) Valjda si udahnuo u isto vrijeme :)
Sasa Aksentijevic
2005-07-01 11:28:02 UTC
Post by Karlo Begic
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Karlo Begic
Post by Sasa Aksentijevic
[...]
Upisao sam se u Odvj. komoru.

---

Herbert Bayard Swope
Karlo Begic
2005-07-01 11:34:32 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Karlo Begic
Jos jedna mentalna bravura :) Valjda si udahnuo u isto vrijeme :)
Upisao sam se u Odvj. komoru.
Hahah :) Ne primaju maloumne.... za to treba zavrsit osnovnu, srednju,
fax... svasta

Ti si na mentalnoj razini osnovne :) Sto se jasno vidi iz tvoje konstrukcije
"imam jedan komad koji bih zelio da nije takav....."

Dakle nazad u teretanu. To je jedino gdje se mozes upisat sa svojim IQ od
0,5 :))))
Ajmo bucicu u ruke i 1-2-3-4.......... :))))))))))
Sasa Aksentijevic
2005-07-01 11:36:23 UTC
Post by Karlo Begic
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Karlo Begic
[...]
Hehehehehe... jesi li i ti u Komori? Heheheheheh...

---

Herbert Bayard Swope
Karlo Begic
2005-07-01 11:43:09 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Karlo Begic
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Karlo Begic
[...]
U kakvoj komori ? Ima raznih komora....
Ja sam odvjetnik.

A ti si bilder :)) To je jako teško postati. Naime, nema svatko tako mali
mozak da ga zaokupi podizanje tereta i prkosenje gravitaciji :))) hehehe

Ajmo 1-2-3-4 hehehehhehe
Hrvoje Dogan
2005-07-01 11:56:05 UTC
["Followup-To:" header set to hr.soc.grad.rijeka.]
Post by Karlo Begic
Ti si na mentalnoj razini osnovne :) Sto se jasno vidi iz tvoje konstrukcije
"imam jedan komad koji bih zelio da nije takav....."
Da imas imalo, ali IMALO soli u glavi, ono, makar jedno malo minorno
zrnce koje zvekece u svoj toj praznini, shvatio bi njegovu IRONIJU u toj
recenici. Pogotovo ako si pratio ostatak threada.

Ali, ako doista jesi pravnik, onda shvacam. Materija nije bila opisana u
dovoljnom broju clanaka, stavaka i alineja.

Hrvoje
Karlo Begic
2005-07-02 08:08:53 UTC
Post by Karlo Begic
[...]
Da ti imas imalo.... IMALO soli u glavi shvatio bi MOJU ironiju..... ali
ocito nisi..... zasto je tomu tako ?
Post by Hrvoje Dogan
Ali, ako doista jesi pravnik, onda shvacam. Materija nije bila opisana u
dovoljnom broju clanaka, stavaka i alineja.
Ok... to je moj izgovor.. ali što si ti da nisi shvatio moju ironiju ?
hm........ ?

Dakle on je mogao napraviti tu ironiju i s boljom konstukcijom.. gdje nebi
ispao kao "kumica"... ali nije.... njegov odabir.

I nadalje, klesooo mu je PRVI axyju napisao opasku za konstrukciju. Zasto
se njemu nisi napisao da ON nije skuzio ironiju ? :))

Nekonzistentnost na 100%

Ako nekome govoris da nije dosljedan, onda je zgodno da si bar ti dosljedan
:)
Shock
2005-07-01 10:25:49 UTC
kvragu...a cijelo vrijeme preskachem thread jer me ne zanima kromiranje i ne
mogu nikome pomoci po tom pitanju :o))) kad ono ovako vatrena "rasprava"
:o))
Aleksandar Stancin
2005-07-02 13:31:03 UTC
Post by Shock
kvragu...a cijelo vrijeme preskachem thread jer me ne zanima kromiranje i
ne mogu nikome pomoci po tom pitanju :o))) kad ono ovako vatrena
"rasprava" :o))
Same here, sa par dana zakasnjenja se ukljucujem. Nije ni kromiranje za
bacit samo tako... ;)
Shock
2005-07-02 13:56:33 UTC
a u kua....otkad se ovo crossposta na pravo? :o))
Shock
2005-07-02 13:58:24 UTC
o i btw svima koji se tek ukljuchuju sa prava....nemojte ovo shvachati
preozbiljno :o)) axy je izgleda odluchio da neche randomly nazivati ljude
debilima barem iduchih 5 postova pa je odluchio to podijeliti sa svima :o)
Edi Tijan
2005-07-01 11:25:42 UTC
Ja sam upisan. DokaŸi da nisam. Samo nemoj opet s html, jer èe¹ time samo
[...]
Axy, šta èeš sad? Uspijo te je zajebat!

BTW, precesto spominje teretanu. Pretpostavljam da ga osim analfabetizma muci i
atrofija...
Sasa Aksentijevic
2005-07-01 11:38:15 UTC
On Fri, 1 Jul 2005 13:25:42 +0200, "Edi Tijan"
Post by Edi Tijan
[...]
Ne razumijes ti to! On ti je _odvjetnik_! :) Samo sto jos drugi to ne
znaju!
Povremeno, kad popije malu zutu tableticu, bude mu bolje...

---

Herbert Bayard Swope
Karlo Begic
2005-07-01 11:43:59 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Axy, šta češ sad? Uspijo te je zajebat!
[...]
Tko to ne zna ?
Post by Sasa Aksentijevic
Povremeno, kad popije malu zutu tableticu, bude mu bolje...
A ti kad popije 3 - onda ti je bolje :)
Znaci 2 vise od mene....... no i dalje si onda maloumni bilder - a ja i
dalje odvjetnik :) heheheh
Sasa Aksentijevic
2005-07-01 12:40:42 UTC
Post by Karlo Begic
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Edi Tijan
[...]
Ovi u Odvjetnickoj komori.

---

Herbert Bayard Swope
Karlo Begic
2005-07-01 12:48:20 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Karlo Begic
Post by Sasa Aksentijevic
Ne razumijes ti to! On ti je _odvjetnik_! :) Samo sto jos drugi to ne
znaju!
Tko to ne zna ?
Ovi u Odvjetnickoj komori.
Evo upravo sam razgovarao s njima i znaju.
Opet seruckas ? :))
Jebi ga..... maloumni bilder :)
Karlo Begic
2005-07-01 11:41:22 UTC
Post by Karlo Begic
[...]
Manje pretpostavljaj... ak te kaj zanima slobodno pitaj... ako nemas kaj,
onda radije suti :)))

I usput, nisi stavio zarez izmedju analfabetizma" i "muci"
Hrvoje Dogan
2005-07-01 11:53:14 UTC
Post by Karlo Begic
Post by Edi Tijan
BTW, precesto spominje teretanu. Pretpostavljam da ga osim analfabetizma muci i
atrofija...
I usput, nisi stavio zarez izmedju analfabetizma" i "muci"
Nije stavio, jer zarez tamo ne ide. Ali iza tvog "I" na pocetku recenice,
ide, ali fali. Kao i tocka na kraju recenice.

Barem budi konzistentan kad vec pogresno pljujes po ljudima.

Hrvoje
Karlo Begic
2005-07-02 08:09:32 UTC
Post by Karlo Begic
Post by Edi Tijan
[...]
Zasto ? Pa axy pljuje po tudjim pogreskama, a ujedno ih sam radi..... sto je
takodjer pronadjeno...

Moje pitanje tebi zasto axyju ne kazes da je nekonzistentan kad drugima
broji greske, a sam radi svoje ?

Znaci ti budi konzistentan pa lijepo to i njemu napisi :)
Inace si jednak meni :)

P.S. U tvojoj zadnjij recenici nema zareza, a dolazi izmedju "konzistentan"
i "kad"
... tak da stvarno.....
Edi Tijan
Sukladno pravopisu virtualne komore?
Sasa Aksentijevic
2005-07-01 15:51:13 UTC
On Fri, 1 Jul 2005 15:34:05 +0200, "Edi Tijan"
Post by Edi Tijan
Post by Karlo Begic
Post by Edi Tijan
[...]
Hehe... ali on je clan Odvjetnicke komore... hehe... a ti dokazi da
nije... hehe... clan je... jos jednom, on je clan... heheheheh...
heheheh... maloumnice bilderski. ;)

---

Herbert Bayard Swope
Karlo Begic
2005-07-02 07:59:37 UTC
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Edi Tijan
Post by Karlo Begic
[...]
Ova 2 neurona u glavi su ti se zbrckala :) Ti si maloumni bilder :)
Pa znamo za koju od 2 navedene točke treba bit pametniji

1. član teretane
2. clan Od. komore

Ili ne znamo ? heheh.. vjerujem da ti ne znas :) Za nesto znati treba mozak
uposlit pametnijim stvarima od dizanja utega :))) hehehhehe

(zaboravio si napisat :-* - to je puno puno bolje od "heheheheh" ) :))))
Edi Tijan
2005-07-02 09:42:15 UTC
Pa znamo za koju od 2 navedene toèke treba bit pametniji
1. èlan teretane
2. clan Od. komore
Gledajuci tebe covjek stekne dojam da pamet nije preduvjet za clanstvo u OK...
Karlo Begic
2005-07-03 09:32:45 UTC
Post by Edi Tijan
Post by Karlo Begic
Pa znamo za koju od 2 navedene točke treba bit pametniji
1. član teretane
2. clan Od. komore
Gledajuci tebe covjek stekne dojam da pamet nije preduvjet za clanstvo u OK...
Gledajuci tebe, covijek stekne dojam da mozak nija preduvjet za zivot
sisavca....no ti ipak zivis ?!
Edi Tijan
2005-07-03 10:34:04 UTC
Post by Karlo Begic
Post by Edi Tijan
Gledajuci tebe covjek stekne dojam da pamet nije preduvjet za clanstvo u OK...
Gledajuci tebe, covijek stekne dojam da mozak nija preduvjet za zivot
sisavca....no ti ipak zivis ?!
Nija.
Have a nice life, "covijece".
EOT
Karlo Begic
2005-07-03 17:18:10 UTC
Post by Edi Tijan
Post by Karlo Begic
Post by Edi Tijan
Gledajuci tebe covjek stekne dojam da pamet nije preduvjet za clanstvo
OK...
Gledajuci tebe, covijek stekne dojam da mozak nija preduvjet za zivot
sisavca....no ti ipak zivis ?!
Nija.
Have a nice life, "covijece".
EOT
nisi stavio zarez izmedju" tebe" i "covjek"...
Dakle prvo pregledaj svoje greske prije nego pocnes srati :)
Ovako ispadas budala koja ispravlja druge, a sam radi svoje :)
Frodo
2005-07-03 12:00:03 UTC
Post by Karlo Begic
Gledajuci tebe, covijek stekne dojam da mozak nija preduvjet za zivot
sisavca....no ti ipak zivis ?!
ČovIJEče, nešto mi govori da dijakritike ne koristiš iz straha da se
osramotiš!
Karlo Begic
2005-07-03 17:19:08 UTC
Post by Frodo
Post by Karlo Begic
Gledajuci tebe, covijek stekne dojam da mozak nija preduvjet za zivot
sisavca....no ti ipak zivis ?!
ČovIJEče, nešto mi govori da dijakritike ne koristiš iz straha da se
osramotiš!
Zasto tako mislis ? Axy ispravlja naveliko, a pronasao sam mu dosta
gresaka....nisi vidio ? Da ti iskopiram ?
Notebook 4sale
2005-07-03 20:55:06 UTC
Post by Karlo Begic
Post by Frodo
Post by Karlo Begic
[...]
Ajde, bar 30 primjera!

You want the truth? You can't handle the truth.
Frodo
2005-07-04 06:33:59 UTC
Nemoj. Jednostavno odjebi od mene u troskocima.
Karlo Begic
2005-07-04 09:12:51 UTC
Post by Frodo
Post by Karlo Begic
Zasto tako mislis ? Axy ispravlja naveliko, a pronasao sam mu dosta
gresaka....nisi vidio ? Da ti iskopiram ?
Nemoj. Jednostavno odjebi od mene u troskocima.
Pa ti si malo glup. Sta si se javio :) Dakle ti si isao meni odgovarat - pa
ti i odjebi od mene u troskocima :)
klesoo
2005-07-04 08:54:07 UTC
Post by Frodo
Nemoj. Jednostavno odjebi od mene u troskocima.
Zanimljivo. Pojavis se, neprozvan, u nizu, popljujes decka i onda trazis da
ON odjebe OD TEBE u troskocima!
btw. da ne pisem novi post, vidim da ti se prijatelj poceo nuditi na
prodaju. Jel to hoce unovciti ono sto ga je tata naucio besplatno?

samo je jedna paKLEna masina
Frodo
2005-07-04 11:00:59 UTC
Post by klesoo
Post by Frodo
Nemoj. Jednostavno odjebi od mene u troskocima.
Zanimljivo. Pojavis se, neprozvan, u nizu, popljujes decka i onda trazis da
ON odjebe OD TEBE u troskocima!
Ne znam što tebi znači "prozivanje" no individua je meni odgovorila na post
u threadu koji se vuče na više newsgrupa već dulje vrijeme.
Ako ćemo tako, tko je tebe uopće zvao u ovu diskusiju?
Ne znam na kog prijatelja misliš niti me zanima(š).
Karlo Begic
2005-07-04 13:27:38 UTC
Post by Frodo
Ne znam što tebi znači "prozivanje" no individua je meni odgovorila na post
u threadu koji se vuče na više newsgrupa već dulje vrijeme.
Ako ćemo tako, tko je tebe uopće zvao u ovu diskusiju?
Ti si se prvi javio... i pisao meni..... tako da sam ja samo na to
odgovorio.....

Njega nije nitko pozvao - no on niti nije rekao da od njega odjebes :)
Frodo
2005-07-04 14:28:05 UTC
Post by Karlo Begic
Ti si se prvi javio... i pisao meni..... tako da sam ja samo na to
odgovorio.....
Na što sam ti spomenuo troskok.
OK. Filter. Hop-hop-hop.
Karlo Begic
2005-07-05 08:37:20 UTC
Post by Frodo
Post by Karlo Begic
Ti si se prvi javio... i pisao meni..... tako da sam ja samo na to
odgovorio.....
Na što sam ti spomenuo troskok.
Na sto sam ja tebi takodjer spomenuo 3skok
Post by Frodo
Post by Karlo Begic
Njega nije nitko pozvao - no on niti nije rekao da od njega odjebes :)
OK. Filter. Hop-hop-hop.
naravno.. kako te je mama naucila.. kad svijet postane preokrutan ti zacepi
usi i zatvori oci :)
Ja se , za razliku od tebe, mogu nositi sa svim sto netko napishe :)
Jednom, kada razvijes mozak, to ces moci i ti :)
A do onda se zakljucavaj u svoju "sobicu" :))
Notebook 4sale
2005-07-03 17:04:32 UTC
Post by Karlo Begic
Post by Edi Tijan
Post by Karlo Begic
[...]
Nija preduvjet, ali je covijek!

You want the truth? You can't handle the truth.
Karlo Begic
Sukladno HR pravopisu
Edi Tijan
2005-07-02 09:43:12 UTC
Post by Karlo Begic
Post by Edi Tijan
Post by Karlo Begic
I usput, nisi stavio zarez izmedju analfabetizma" i "muci"
Sukladno pravopisu virtualne komore?
Sukladno HR pravopisu
Svjestan sam da se bavim Sizifovim poslom, no ipak cu ti ukazati na cinjenicu da
bi izjavnu recenicu u pravilu trebao zavrsiti tockom.

Glede "HR pravopisa", evo primjera koji ukazuje na tvoju "pismenost"
(gramaticku, pravopisnu i stilsku):

Karlo Begic
2005-07-03 09:35:19 UTC
Post by Edi Tijan
Post by Karlo Begic
Post by Edi Tijan
Post by Karlo Begic
[...]
Glede toga kopiram ti tvoj prosli post pa ti sam izbroji greske.....

"Gledajuci tebe covjek stekne dojam da pamet nije preduvjet za clanstvo u
OK..."

Prvo kreni od ne stavljanja zareza :) Ajde.. sigurno ces naci jos par
greskica :)

Stoga ne trazi drugima greske, kada i sam radis svoje :))
Post by Edi Tijan
Glede "HR pravopisa", evo primjera koji ukazuje na tvoju "pismenost"
"I nadalje, klesooo mu je PRVI axyju napisao opasku za konstrukciju. Zasto
I nadalje, ide tvoj primjer, koji ukazuje na tvoju pismenost:

Dakle zakljucujemo da upucujes na greske, a pritom sam radis svoje.
Karlo Begic
2005-07-04 09:18:14 UTC
Axy, šta češ sad? Uspijo te je zajebat!
BTW, precesto spominje teretanu. Pretpostavljam da ga osim analfabetizma muci i
atrofija...
axy precesto spominje odvjetnicko zvanje, pa ocito njega muci mentalna
atrofija (tvojom logikom)....
Mario Orsolic
2005-07-04 14:30:52 UTC
Post by Karlo Begic
axy precesto spominje odvjetnicko zvanje, pa ocito njega muci mentalna
atrofija (tvojom logikom)....
S obzirom da se od barem 1000 odvjetnika s kojima sam se na ovaj ili onaj
nacin sreo u zivotu, samo jedan pokazao kao pametan covjek (neki Amerikanac
intervjuiran na CNN-u), ovo gore mi nije bas jasno.

Pozdfrav, OrMar
Karlo Begic
2005-07-05 08:30:48 UTC
Post by Mario Orsolic
Post by Karlo Begic
[...]
Prvo moras pokazati da si ti pametan - da bi se tvoj sud o njima uvazio.

To sto se TEBI samo 1 od njih 1000 ucinio pametnim - to ne znaci nista.
Da bi to nesto znacilo moras sebe prikazati "mjerodavnim" za taj sud.

Ako to ne ucinis. onda bilo tko drugi izjavi da ih je od 10001 bilo svih
10001 pametnih..... i to je to
Sasa Aksentijevic

You want the truth? You can't handle the truth.
Karlo Begic
2005-07-02 08:44:45 UTC
"Sasa Aksentijevic" <***@_REMOVETHIS_ri.htnet.hr> wrote in
message
Post by Sasa Aksentijevic
Post by Karlo Begic
Post by Sasa Aksentijevic
[...]
Opet mentalna bravura :) Ubijas s argumentima :) heheheh
Idiot :))))
Gand
2005-07-02 14:19:44 UTC
"Karlo Begic" wrote
: Ubijas s argumentima :) heheheh
Post by Sasa Aksentijevic
Popij tablete.
:Ti popij.

: heheheh
: Idiot :))))
: vec si se prosro
: heheh
: :))) hehehe
: :) heheheh
: Idiot :))))
: Da ti imas imalo.... IMALO soli u glavi shvatio bi MOJU ironiju.....

Nije mi namjera udarati flejm, ali ovo je stvarno otuzno.
:-(
Karlo Begic
2005-07-03 09:36:50 UTC
Post by Gand
: Ubijas s argumentima :) heheheh
Post by Sasa Aksentijevic
Popij tablete.
:Ti popij.
: heheheh
: Idiot :))))
: vec si se prosro
: heheh
: :))) hehehe
: :) heheheh
: Idiot :))))
: Da ti imas imalo.... IMALO soli u glavi shvatio bi MOJU ironiju.....
Nije mi namjera udarati flejm, ali ovo je stvarno otuzno.
:-(
Da... otuzno je jer si zaboravio par stavki

... :-*
... konju nepismeni

Zasto si to zaboravio ?

Ili je :-* puno bolje od "heheheh" :)

TO je zalosno :) Ako vec pusis Axsyju, bar odglumi pa napisi i njegove
uzrecice..... ovako je preocito !
Gand
2005-07-03 10:21:12 UTC
"Karlo Begic" wrote
: TO je zalosno :) Ako vec pusis Axsyju, bar odglumi pa napisi i njegove
: uzrecice..... ovako je preocito !

Pokusat cu objasniti prethodni post.

Tvoje sam quotove izvukao jer je Axy "glupi bilder", pa se od njega niti ne
ocekuje da bude kreativan u flejmu s jednim "odvjetnikom".

Sto se tice Axyja, ne kuzim zasto uporno insistiras da se uz tvoje, quotaju
i njegovi postovi?
Na trenutak sam pomislio da se ne zelis izjednacavati s njim, da si ti clan
"odvjetnicke komore" koji se ne zeli usporedjivati s "idiotom s dva neurona
u glavi".
Sorry na pogresnoj procijeni, no na trenutak si ostavio takav dojam.

Pozivas ljude da raspravu temelje na argumentima, a podijelio si nicim
izazvan vise degutantnih rijeci ljudima na grupi, nego li to cine hormonalno
nabrijani klinci na hr.mag.pcplay grupi.
Prepucavas se s likom temeljeci flejm na njegovom _hobiju_ i svom _zivotnom
pozivu_.
Imas ti hobi ili neku zivotnu fascinaciju? Vozis motocikl mozda?
Zamisli molim te, flejma na relaciji ti, _vozac motocikla_, i random surfer
koji je.... doktor kemije?
Tko te moze shvatiti ozbiljno?

BTW, nema razloga da me vrijedjas, zaista, pogotovo stoga sto vjerujem da si
svjestan kako IRL u razgovoru sa mnom (ili bilo kim) nikad ne bi posegao za
uvredom tog tipa, vec bi pokusao na nekom intelektualnije nivou objasniti
svoj stav, jel tako?
Ovako se degradiras totalno, no ti si to dobrim djelom vec ucinio kad si
svima dao do znanja kako mislis da je biti odvjetnik nesto jako tesko,
mudro, nedostizno.

Kako rekoh, stvarno nemam volje za flejmom, tako da slobodno sacuvaj
energiju za prepucavanje s nekim tko ti ima vremena bacati kekse.
Ugodan dan zelim.
Karlo Begic
2005-07-03 17:26:53 UTC
Post by Gand
[...]
On niti inace nije kreativan.. njegovo :*, stavi si ga mami mlohavog, i
slicne gluposti nisu bile u flejmu sa mnom.
Dakle ocito njega preskaces a pise jednake bedastoce :)
Post by Gand
Pozivas ljude da raspravu temelje na argumentima, a podijelio si nicim
izazvan vise degutantnih rijeci ljudima na grupi, nego li to cine hormonalno
nabrijani klinci na hr.mag.pcplay grupi.
Nije tocno..... svaka moja pogrdna je dosla na jednako takvo sranje od
axy-a...

On ":-*"...... ja "heheeh"

Samo je pitanje zasto njega preskaces ? Valjda ste tak super frendovi ?
Post by Gand
Prepucavas se s likom temeljeci flejm na njegovom _hobiju_ i svom _zivotnom
pozivu_.
Imas ti hobi ili neku zivotnu fascinaciju? Vozis motocikl mozda?
ne.... on se prepucava..... on je krenuo MENI dokazivat da ja nisam
odvjetnik jer na doticnom HTML nema mog imena i prezimena.

Dakle on je prvi krnennuo s time, i onda je dobio "bildera" nazad u
gubicu...... pogledaj kronologiju i vidjet ces njegova sranja prva,
Post by Gand
Zamisli molim te, flejma na relaciji ti, _vozac motocikla_, i random surfer
koji je.... doktor kemije?
Tko te moze shvatiti ozbiljno?
Isto ko i Axyja shvati ozbiljno jer je on upravo PRVI poceo flejm na temu
odvjetnika.
Dakle ako njega shvacas ozbiljno, nema razloga da i mene ne shavtis ozbiljno
jer je moj rext samo odgovor na njegovo flejmanje...
Post by Gand
[...]
Naravno... zato i tebe na vrijedjam.. .dali sam to ikada ucinio ?
Ako bolje pogledas postove, govno dobije nazad samo onaj tko krene s govnom
naprijed :)
Post by Gand
Ovako se degradiras totalno, no ti si to dobrim djelom vec ucinio kad si
svima dao do znanja kako mislis da je biti odvjetnik nesto jako tesko,
mudro, nedostizno.
Zasto se degradiram ? Ponovi.... zato sto sam uzvradio Axyu ??

Ti sebe degradiras AKO mislis da sam ja izjavio da je biti odvjetnik jako
jako........

Ja sam izjavio samo jedno.... da je teze postati oddvjetnik nego clan
teretane.....a to je cinjenica... ili nije ?
Post by Gand
Kako rekoh, stvarno nemam volje za flejmom, tako da slobodno sacuvaj
energiju za prepucavanje s nekim tko ti ima vremena bacati kekse.
Ugodan dan zelim.
Niti ja nemam volje za flejmom. Zasto krivo tumacis moje rijeci. LIjepo sam
napisao da je teze postati odvjetnik nego clan teretane.

Ako ti to interpretiras kao da je biti odvjetnik naj naj naj zanimanje - to
je samo kriva interpretacija mojih rijeci.

I jedno pitanje nadalje....
zasto se ne bunis kaj axy sere drugim likovima kad nesto pogresno natipkaju,
a kad se njemu pronadju greske onda nikom nista ?

Sta ga se vi bojite ? Mislim vi tu s grupe ?
Gand

OK
Tomislav Ribicic
2005-07-04 07:13:54 UTC
Post by Gand
[...]
Cesto se divim tvojim altruistickim pokusajima, cak i kad sam unapred
znas da su osudjeni na propast. :)
Gand
2005-07-04 09:02:03 UTC
"Tomislav Ribicic" wrote

O:-)
Karlo Begic
2005-07-04 09:15:49 UTC
O:-)
Pa zasto nisi nista napisao ? :)
Jelda nije ok mene ispraviti za nešto, a za isto to nekog drugog (axy) ne
ispraviti :)
Gand
2005-07-04 13:24:00 UTC
"Karlo Begic" wrote
: Pa zasto nisi nista napisao ? :)

Napisao sam sve sto sam imao.

: Jelda nije ok mene ispraviti za ne¹to, a za isto to nekog drugog (axy) ne
: ispraviti :)

O tome sam vec rekao svoje misljenje.
Karlo Begic
2005-07-04 13:28:25 UTC
Post by Gand
: Pa zasto nisi nista napisao ? :)
Napisao sam sve sto sam imao.
Pa nije u redu. AKo ti mene nesto pitas, i ja ti odgovorim. Red bi bio da ti
ucinis isto
... da je on bilder i od njega ne ocekujes drugacije ?
Gand
2005-07-04 15:33:28 UTC
"Karlo Begic"wrote
: > Napisao sam sve sto sam imao.

: Pa nije u redu. AKo ti mene nesto pitas, i ja ti odgovorim. Red bi bio da
ti
: ucinis isto

Za razliku do tebe ne vidim smisla u ponavljanju jednih te istih teza.

Ne, nego da si ti motociklist, a ja doktor kemije.
Shock
2005-07-04 17:11:51 UTC
ne postoji niti jedan motociklist sa doktoratom?
Gand
2005-07-04 19:47:35 UTC
"Shock" wrote

Stari, nisi pratio spiku od pocetka, nemoj me please....
Shock
2005-07-05 08:03:37 UTC
Post by Gand
Stari, nisi pratio spiku od pocetka, nemoj me please....
ma pratio sam spiku :o))
ostao sam bez smajlija :o)
sve pet...no opet ti nisi pratio spiku sa begicem i axyem od pochetka....
mene isto smeta begicev nachin of making a point....no ne toliko kao
axyev....a karlo je jedan od rijetkih koji je ustrajao u tome da spremno
cheka svaki post prebildanog nam motoriste na nozh....i to iskljuchivo
primjenjujuchi axyeve vlastite metode....tako da.....btw ti si visio nekad
davno (krajem devedesetih) na monitorovom chatu? ili je to bio neki drugi
gandalf?
Karlo Begic
2005-07-05 08:35:58 UTC
Post by Shock
[...]
Dali je moguce da je netko konacno uspio ispravno shvatiti :)))))))
Sad tebi stari svaka cast. Ne znam dali ostali jednostavno ne kuze, ili
samo sute ?

Upravo to sam radio od pocetka.

Na axayju primjenjujem upravo njegove metode. Zato sto sere po drugima i
nitko ga ne dira. A jednostavno se sve moze primjeniti na njega.
Sasa Aksentijevic
2005-07-05 08:45:18 UTC
Post by Karlo Begic
Post by Shock
[...]
Zamisli samo koliko si tupav kad mi se uopce ne da jebati te u mozak.

---

Herbert Bayard Swope
Shock
2005-07-05 08:59:06 UTC
shta nisi ti unsubscribao? :o)) ili je soc.grad.rijeka ta jedna grupa?
Sasa Aksentijevic
2005-07-05 09:08:51 UTC
On Tue, 5 Jul 2005 10:59:06 +0200, "Shock"
Post by Shock
Post by Sasa Aksentijevic
Zamisli samo koliko si tupav kad mi se uopce ne da jebati te u mozak.
shta nisi ti unsubscribao? :o)) ili je soc.grad.rijeka ta jedna grupa?
Ne, krele, nego se radi o crosspostu, ako znas sto je to.
Pitaj Karla i Odvjetnike, oni ce ti objasniti...

---

Karlo Begic
2005-07-05 08:31:33 UTC
Post by Gand
[...]
Ja nisam pitao isto, vec nesto novo.
Kakve to veze ima s axyem ? Vidis da se ne koncentriras.
Karlo Begic
Moras provjerit znacenje te kratice :)
Dalibor Bauernfrajnd
2005-06-29 13:43:23 UTC
In article <d9tsvq$fan$***@mjesec.iskon.hr>, klesoo says...
[..]
Post by klesoo
ja mislim?
Ocito ne.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
klesoo
2005-06-29 16:20:02 UTC
Post by Dalibor Bauernfrajnd
Post by klesoo
ja mislim?
Ocito ne.
izrazito dubokouman zakljucak

samo je jedna paKLEna masina
markichu
2005-07-01 22:34:59 UTC
In article <20050629071845834+***@news.individual.de>, ***@hi.hinet.hr
says...
Post by Tomislav Ribicic
Post by markichu
[...]
Nazalost ne, vidio sam njihov rezultat na metalnom badge-u unimoga, sto
je znacilo i odustajanje od bilo kakvih daljnjih pokusaja. Ali, cuo sam
da tip u KBC Rijeka zna posao ;-)
sig.
saL
2005-06-28 12:28:43 UTC
Post by vti
Tko u Rijeci ili okolici, moze i Istra kromira plasticne i metalne dijelove?
Galvanizacija (nekadasnja Antikorozija), pored tete roze na Krimeji ti
kromira ali samo metal... ako nadjes nekoga za plastiku - javi, ali mislim
da ti je jedina mogucnost na ovim prostorima da si nabavis krom sprej (ne
izgleda savrseno ko krom, ali je najblize sto se da izvesti)... za taj sprej
se raspitaj kod auto lakirera ili nekih kvalitetnijih prodavaonica boje....

saLe