Što kupiti : Pegaso Strada ili Yamaha MT-03 ili Yamaha XTX ili .....
(prestaro za odgovor)
d***@laus.hr
2006-01-16 17:43:20 UTC
Pozdrav ludoj ekipi !

Razmatram već duže vrijeme kupovinu novog motora i imam par njih u
vidu.

Biti će korišten svaki dan za odlazak na posao (osim u dane kad bude
trebalo ići u shoping, arghhh....) , a vikendima za neke duže staze
(moto susreti itd..), možda i za neki duži put od recimo najviše
tjedan dana ili manje (npr, od Dubrovnika do Grčke).
Uzmite u obzir i da će vikendom često biti dvoje na motoru.
Iz Dubrovnika sam pa će najviše vremena provoditi na magistrali.
A kad budem išao doma u Slavoniju (dve kobase i litra rakije će stati
i u kofer :) ići ću preko bosne isto tako cestama punim zavoja.

Koiko god ja volio offroad i šumu, pošto sam iz Salvonije, a i moj
automatik je 90% života proveo na blatu, polju i šumi , uvijek sam
htjeo neki crosser, ovdje u Dubrovniku se nema gdje maknuti s ceste, pa
motor nemora imati ni najmanje offroad mogućnosti.

Volim izgled i zvuk jednocilindričnih mašina pa sam tako i birao (pa
sam izbacio Kawasaki ER 6n iz igre), vibracije bi kao trebale biti
smanjene u novoj mašini yamahe XTX , ali vozio sam stari XT iz '95
koji navodno više trese pa me nije smetalo, doduše nisam ga provozao
više od 70km u komadu.

Uzmite u obzir i cijene održavanja ako možete jer ipak su financije
ograničene, a i motor će ići na 5 godina kredita.

Najecatelji :

*** Yamaha XTX mi je stvarno super, ali samo za grad, mada kažu da
ima puno bolju žaštitu od vjetra nego se čini na prvi pogled,
mislim da je pegaso manje spretan od xt-a za zajebanciju, ali zato puno
udobniji za duže staze ali valjda je okretniji od VStroma. I košta
malkice više od Yamahe XTX pa mu je i to plus.

*** Yamaha mt 03 izgleda fenomenalno, agresivno, s malo plastike ,
pravi ulični naked i jako mi se sviđa, vjerovatno je jako okretan
motor prilagođen gradskim ulicama. Ali je predviđen više manje samo
za grad, mislim da pegaso ima puno bolju zaštitu od vjetra od mt-03
i definitivno bi dokupio još dodatnu "šajbu" za pegaso. Koliko je
ovaj motor u mi puno ovisi i o cijeni, zna li netko koliko će
koštati MT-03 ?

*** Suzuki VStrom 650 je dosta skuplji , oko 63kkn, veći je i
solidniji, ali mi se čini da baš i nije za grad, tj. vjerovatno se
može bez problema voziti po gradu , ali ja bih motor koji je bliže
koncepciji Yamahe XT-a, tj. zabavniji za vožnju, a ujedno da može
poslužiti za duže staze.

*** Aprilia Pegaso mi izgleda kao najbolji kompromis između gradske i
vikend/izlet/touring vožnje (što se početnika kao mene tiče, znači
ne treba mi brdo konja, 50 je sasvim dovoljno)

Tako da mi je sada Pegaso favorit, koja su vaša mišljenja ?
Koji je motor kvalitetniji ?
Koji ima bolju ciklistiku, kakav je ovjes od Pegasa s obzirom da se ne
spominje ni ohlins ni marzoochi, ni upside down vilica ?
Imate li nekakav drugi motor za predložiti ?

Hvala
unaprijed , Domagoj
Clox
2006-01-16 17:59:53 UTC
ja sam na svojem XTu (starom) dosta radio na sjedalu dok sam postigao
zadovoljstvo suvozaca
kako ne vjerujem da ces kopati po novom, mislim da XT otpada

MT je nice, vjetar si sam spomenuo, a malo sam sumnjicav i po pitanju
montaze kofera

ja bi na tvom mjestu napravio kompromis sa Pegasom, ali ne sa Stradom,
nego sa 'terenskom' varijantom (ne znam sad kak se zove, ali izasao je koji
mjesec nakon Strade)
ispunjava sve uvjete po malo
d***@laus.hr
2006-01-17 08:13:23 UTC
Pegaso Trail : mekši ovjes, veliki prednji tocak i "kljun" prednji
blatobran su razlike.
Kofer za MT-a ce sigurno napraviti neka druga firma, ako nece yamaha
(mislim ako vec nije), ali vjerovatno bi mu ružno stojao, ali nije
bitno , nebi stalo bio na njemu.
Dalibor Bauernfrajnd
2006-01-17 18:46:29 UTC
Post by Clox
ja sam na svojem XTu (starom) dosta radio na sjedalu dok sam postigao
zadovoljstvo suvozaca
Hmmm.
:)
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Enigm@
2006-01-16 18:38:04 UTC
<***@laus.hr> wrote in message Volim izgled i zvuk jednocilindriènih
ma¹ina pa sam tako i birao
Najecatelji :
*** Suzuki VStrom 650 je dosta skuplji

Nije jednocilindrican! Slazem se sa Clox-om, obicni Pegi pruzio bi ti sve
sto trazis. Da ne trazis jedan cilindar preporucio bih ti KLE-a al necu! :))
Clox
2006-01-16 19:03:28 UTC
Post by Enigm@
Nije jednocilindrican! Slazem se sa Clox-om, obicni Pegi pruzio bi ti sve
sto trazis. Da ne trazis jedan cilindar preporucio bih ti KLE-a al necu! :))
*ebes takvu raspravu!
eto, ja se ne slazem sa sobom
:)
Enigm@
2006-01-16 20:03:44 UTC
Post by Clox
Post by Enigm@
Nije jednocilindrican! Slazem se sa Clox-om, obicni Pegi pruzio bi ti sve
sto trazis. Da ne trazis jedan cilindar preporucio bih ti KLE-a al necu!
:))
*ebes takvu raspravu!
eto, ja se ne slazem sa sobom
Imas ti pravo, pricas gluposti kao i ja :))
d***@laus.hr
2006-01-17 08:10:25 UTC
Znam da nije jednocilindrican, ali nisam toliko strog u pogledu jednog
cilindra, ne smeta me kod VStroma v2 mašina nego gabariti i cijena.
klesoo
2006-01-16 19:20:53 UTC
Post by d***@laus.hr
Pozdrav ludoj ekipi !
???
uletavanje ti je za 5! Kako kazes tati kad udjes u kucu? Bok matori ...!?
Post by d***@laus.hr
Razmatram veæ duŸe vrijeme kupovinu novog motora i imam par njih u
vidu.
I tko je sad tu lud, mi ili ti, kad dolazis s tako glupim pitanjem
Post by d***@laus.hr
Biti æe kori¹ten svaki dan za odlazak na posao (osim u dane kad bude
trebalo iæi u shoping, arghhh....) , a vikendima za neke duŸe staze
(moto susreti itd..), moŸda i za neki duŸi put od recimo najvi¹e
tjedan dana ili manje (npr, od Dubrovnika do Grèke).
Uzmite u obzir i da æe vikendom èesto biti dvoje na motoru.
Iz Dubrovnika sam pa æe najvi¹e vremena provoditi na magistrali.
A kad budem i¹ao doma u Slavoniju (dve kobase i litra rakije æe stati
i u kofer :) iæi æu preko bosne isto tako cestama punim zavoja.
Koiko god ja volio offroad i ¹umu, po¹to sam iz Salvonije, a i moj
automatik je 90% Ÿivota proveo na blatu, polju i ¹umi , uvijek sam
htjeo neki crosser, ovdje u Dubrovniku se nema gdje maknuti s ceste,
pa motor nemora imati ni najmanje offroad moguænosti.
Volim izgled i zvuk jednocilindriènih ma¹ina pa sam tako i birao (pa
sam izbacio Kawasaki ER 6n iz igre), vibracije bi kao trebale biti
smanjene u novoj ma¹ini yamahe XTX , ali vozio sam stari XT iz '95
koji navodno vi¹e trese pa me nije smetalo, dodu¹e nisam ga provozao
vi¹e od 70km u komadu.
Uzmite u obzir i cijene odrŸavanja ako moŸete jer ipak su financije
ogranièene, a i motor æe iæi na 5 godina kredita.
*** Yamaha XTX mi je stvarno super, ali samo za grad, mada kaŸu da
ima puno bolju Ÿa¹titu od vjetra nego se èini na prvi pogled,
???
Post by d***@laus.hr
mislim da je pegaso manje spretan od xt-a za zajebanciju, ali zato
puno udobniji za duŸe staze ali valjda je okretniji od VStroma. I
ko¹ta malkice vi¹e od Yamahe XTX pa mu je i to plus.
???
Post by d***@laus.hr
*** Yamaha mt 03 izgleda fenomenalno, agresivno, s malo plastike ,
pravi ulièni naked i jako mi se sviða, vjerovatno je jako okretan
motor prilagoðen gradskim ulicama. Ali je predviðen vi¹e manje samo
za grad, mislim da pegaso ima puno bolju za¹titu od vjetra od mt-03
i definitivno bi dokupio jo¹ dodatnu "¹ajbu" za pegaso. Koliko je
ovaj motor u mi puno ovisi i o cijeni, zna li netko koliko æe
ko¹tati MT-03 ?
sto u mi, a, e, puno, a
Post by d***@laus.hr
*** Suzuki VStrom 650 je dosta skuplji , oko 63kkn, veæi je i
solidniji, ali mi se èini da ba¹ i nije za grad, tj. vjerovatno se
moŸe bez problema voziti po gradu , ali ja bih motor koji je bliŸe
koncepciji Yamahe XT-a, tj. zabavniji za voŸnju, a ujedno da moŸe
posluŸiti za duŸe staze.
*** Aprilia Pegaso mi izgleda kao najbolji kompromis izmeðu gradske i
vikend/izlet/touring voŸnje (¹to se poèetnika kao mene tièe, znaèi
ne treba mi brdo konja, 50 je sasvim dovoljno)
???
Post by d***@laus.hr
Tako da mi je sada Pegaso favorit, koja su va¹a mi¹ljenja ?
Koji je motor kvalitetniji ?
Koji ima bolju ciklistiku, kakav je ovjes od Pegasa s obzirom da se ne
spominje ni ohlins ni marzoochi, ni upside down vilica ?
ha, ha, ha, o cem ti pricas? Ciklistika, ohlins, marcoki, apsajddaun??
Post by d***@laus.hr
Imate li nekakav drugi motor za predloŸiti ?
gle, nasro si ga dosta za ovaj tjedan. Ako zelis imati motor, skupi jos par
kuna (sad ce lito) i kupi si pravi stroj! R6 je ZAKON za to o cem ti pricas!
Jos ti fale japanke i uzivaj. Biti ces glavni u gradu, izvan grada, u Grckoj
i podno Srdja, ali ne i na Srdju!!! Ako nemas para za pravi motor, kupi Z750
i ozezi. Obvezni promijeni topove, dobijes na soundu i na snazi itd, itd.

--
samo je jedna paKLEna masina
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Clox, jel valja?
:-))
Clox
2006-01-16 19:40:51 UTC
Post by klesoo
[...]
nemoj sad kenjati sa R6, s tim nemres uopce van grada a da ne dobijes
glavobolju
ak ti je los dan, sjedi doma i suti!
odlicno :))
klesoo
2006-01-17 09:26:52 UTC
Post by Clox
nemoj sad kenjati sa R6, s tim nemres uopce van grada a da ne dobijes
glavobolju
ak ti je los dan, sjedi doma i suti!
koji los dan? Decko pita sto da kupi, a vi mu laprdate o nekim XTjkama. Nek
kupi R6 i adio. Moze i 636, ako je bas Kawasaki fun.
:-)
Post by Clox
Post by klesoo
--
samo je jedna paKLEna masina
Clox, jel valja?
:-))
odlicno :))
nisam ni mislio da ce odmah skociti, kad gle vraga
:-))

samo je jedna paKLEna masina
Clox
2006-01-17 09:32:34 UTC
Post by klesoo
kupi R6 i adio. Moze i 636, ako je bas Kawasaki fun.
:-)
gledaj, nitko nije pital za polegalice, nego za normalni motor
pa necu mu valjda preporuciti KLEa?!
:)
Post by klesoo
Post by Clox
Post by klesoo
Clox, jel valja?
:-))
odlicno :))
nisam ni mislio da ce odmah skociti, kad gle vraga
:-))
ipak mislim da je grupa na umoru
:)
Josip Lazic
2006-01-16 20:50:36 UTC
Post by klesoo
gle, nasro si ga dosta za ovaj tjedan.
Bez namjere da se uplićem u raspravu - moram primjetiti da si nešto
gadno ljut danas.
--
Assembly language experience is [important] for the maturity
and understanding of how computers work that it provides.
-- D. Gries
MarioK
2006-01-17 07:05:44 UTC
žena ili šef ;)
d***@laus.hr
2006-01-17 10:33:15 UTC
ajde nek mi netko kaze sto pati klesoo-a (ili on sam), i zašto je
zapeo s R6 ........

BTW: svida mi se sig
Dijana
2006-01-17 10:39:47 UTC
ajde nek mi netko kaze sto pati klesoo-a (ili on sam), i zasto je
zapeo s R6 ........
Teski PMS ;o)))

db
klesoo
2006-01-17 10:59:17 UTC
Post by Dijana
Teski PMS ;o)))
apsolutno. Jedva cekam celzijevce. Zivjelo +40 vrijeme!!
:-)

samo je jedna paKLEna masina
d***@laus.hr
2006-01-17 11:12:01 UTC
Tu ga razumijem,
evo ovdje u Dubrovniku je prošli vikend bilo suho i suncano (lagana
bura), pa je izgmililo brdo motora na cestu, i tako dok se ja vozim u
autu i gledam ih kako prolaze, me stišce oko srca i vrištim ; "
hocu i jaaaaaaaaaaaaaaa "
Kef
2006-01-17 11:15:05 UTC
Post by klesoo
apsolutno. Jedva cekam celzijevce. Zivjelo +40 vrijeme!!
:-)
slazem se, ovaj put potpuno s tobom...
jebo klimu, samo nek mi dobro grije :)
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
d***@laus.hr
2006-01-18 08:06:13 UTC
Puno mi Motor Stoji ...........
Lorenzo
2006-01-17 07:06:58 UTC
Post by klesoo
Ako nemas para za pravi motor, kupi Z750
i ozezi.
ako nemas para ni za to, kupi kle
:)))
klesoo
2006-01-17 09:23:18 UTC
Post by Lorenzo
ako nemas para ni za to, kupi kle
:)))
moze i tako, ali on ne zeli kaldrmariti. Oni koji vole off odmah kupe
paKLEnog i uzivaju. Poslije nabave jos i neki BMW, recimo 1200GS i malo
upotpune vozni park.....
:-)

samo je jedna paKLEna masina
Freelencer
2006-01-17 07:30:14 UTC
ej alo alo alooo kaj je sad ovo
Kef
2006-01-17 10:00:40 UTC
Post by Freelencer
Post by klesoo
Ako nemas para za pravi motor, kupi Z750
i ozezi. Obvezni promijeni topove, dobijes na soundu i na snazi itd, itd.
ej alo alo alooo kaj je sad ovo
oce te silom ugurat u svoju kategoriju :)

pozdrav
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
klesoo
2006-01-17 10:50:55 UTC
Post by Kef
oce te silom ugurat u svoju kategoriju :)
teeesko! Probali smo se naginjati, ali ne ide. Ode zekan k'o metak!!!
:-)

samo je jedna paKLEna masina
Kef
2006-01-17 10:59:13 UTC
Post by klesoo
Post by Kef
oce te silom ugurat u svoju kategoriju :)
teeesko! Probali smo se naginjati, ali ne ide. Ode zekan k'o metak!!!
:-)
materim nabijem.., jeftinjara, a idje ko pravi :)))
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
klesoo
2006-01-17 11:12:11 UTC
Post by Kef
materim nabijem.., jeftinjara, a idje ko pravi :)))
kad sam vidio kako ide po Velebitskim gudurama, doslo mi da ga kupim! Odbilo
me to sto nema nista ispred mene. Ja na njemu sedim k'o na kahlici +
ventilator ispred.
PaKLEni je zakon! Slici na motor i udovoljava svim mojim prohtijevima!
:-)

samo je jedna paKLEna masina
Kef
2006-01-17 11:16:29 UTC
Post by klesoo
PaKLEni je zakon! Slici na motor i udovoljava svim mojim prohtijevima!
:-)
jebga, zato nejde zmesta, a i zenskast mi je previse :-D
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
Lorenzo
2006-01-17 11:17:16 UTC
Post by Kef
Post by klesoo
PaKLEni je zakon! Slici na motor i udovoljava svim mojim prohtijevima!
:-)
jebga, zato nejde zmesta, a i zenskast mi je previse :-D
:))))
klesoo
2006-01-17 11:49:27 UTC
Post by Kef
jebga, zato nejde zmesta, a i zenskast mi je previse :-D
pod velikim si utjecajem svog prijatelja
:-))

samo je jedna paKLEna masina
Kef
2006-01-17 13:33:09 UTC
Post by klesoo
Post by Kef
jebga, zato nejde zmesta, a i zenskast mi je previse :-D
pod velikim si utjecajem svog prijatelja
:-))
zanal sam da ces skuzit i da u biti nisam takav :)

pozdrav
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
klesoo
2006-01-17 13:59:05 UTC
Post by Kef
zanal sam da ces skuzit i da u biti nisam takav :)
...seronja???
:-))

samo je jedna paKLEna masina
Kef
2006-01-17 14:24:42 UTC
Post by klesoo
Post by Kef
zanal sam da ces skuzit i da u biti nisam takav :)
...seronja???
:-))
:-D jamacno. samo je jedan pravi seronja :-D
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno
d***@laus.hr
2006-01-17 11:46:27 UTC
Ramišljao sam i o KLE-u , al zapeo sam za Pegasa medu ostalim i jer
ima nisko sjedalo , a ja sam visok oko 174, pa mi je bitna visina
sjedala.
I stari XT mi je previsok , stojim na noktima :)
Shock
2006-01-17 09:07:31 UTC
:o))) josh nitko nije skuzhio :o)) a raspisali su se
d***@laus.hr
2006-01-17 10:28:54 UTC
???
uletavanje ti je za 5! Kako kazes tati kad udjes u kucu? Bok matori
...!?

*** zapravo : Bok stari !!!!!!
Razmatram već duľe vrijeme kupovinu novog motora i imam par njih u
vidu.
I tko je sad tu lud, mi ili ti, kad dolazis s tako glupim pitanjem

*** Zašto je glupo pitanje ?
Biti će koriąten svaki dan za odlazak na posao (osim u dane kad bude
trebalo ići u shoping, arghhh....) , a vikendima za neke duľe staze
(moto susreti itd..), moľda i za neki duľi put od recimo najviąe
tjedan dana ili manje (npr, od Dubrovnika do Grčke).
Uzmite u obzir i da će vikendom često biti dvoje na motoru.
Iz Dubrovnika sam pa će najviąe vremena provoditi na magistrali.
A kad budem iąao doma u Slavoniju (dve kobase i litra rakije će stati
i u kofer :) ići ću preko bosne isto tako cestama punim zavoja.
Koiko god ja volio offroad i ąumu, poąto sam iz Salvonije, a i moj
automatik je 90% ľivota proveo na blatu, polju i ąumi , uvijek sam
htjeo neki crosser, ovdje u Dubrovniku se nema gdje maknuti s ceste,
pa motor nemora imati ni najmanje offroad mogućnosti.
Enigm@, sad ga ispravi.

*** Odlučio sam se ipak za cestu, za offroad bi radije kupio neko
kineski jeftitni cross pa da me nije briga kad ga uništavam.
Volim izgled i zvuk jednocilindričnih maąina pa sam tako i birao (pa
sam izbacio Kawasaki ER 6n iz igre), vibracije bi kao trebale biti
smanjene u novoj maąini yamahe XTX , ali vozio sam stari XT iz '95
koji navodno viąe trese pa me nije smetalo, doduąe nisam ga provozao
viąe od 70km u komadu.
Uzmite u obzir i cijene odrľavanja ako moľete jer ipak su financije
ograničene, a i motor će ići na 5 godina kredita.
*** Yamaha XTX mi je stvarno super, ali samo za grad, mada kaľu da
ima puno bolju ľaątitu od vjetra nego se čini na prvi pogled,
???
mislim da je pegaso manje spretan od xt-a za zajebanciju, ali zato
puno udobniji za duľe staze ali valjda je okretniji od VStroma. I
koąta malkice viąe od Yamahe XTX pa mu je i to plus.
???
*** Yamaha mt 03 izgleda fenomenalno, agresivno, s malo plastike ,
pravi ulični naked i jako mi se sviđa, vjerovatno je jako okretan
motor prilagođen gradskim ulicama. Ali je predviđen viąe manje samo
za grad, mislim da pegaso ima puno bolju zaątitu od vjetra od mt-03
i definitivno bi dokupio joą dodatnu "ąajbu" za pegaso. Koliko je
ovaj motor u mi puno ovisi i o cijeni, zna li netko koliko će
koątati MT-03 ?
sto u mi, a, e, puno, a

*** .....koliko je ovaj motor u igri, mi puno ovisi i o cijeni.....
//was very tired yesterday after work
*** Suzuki VStrom 650 je dosta skuplji , oko 63kkn, veći je i
solidniji, ali mi se čini da baą i nije za grad, tj. vjerovatno se
moľe bez problema voziti po gradu , ali ja bih motor koji je bliľe
koncepciji Yamahe XT-a, tj. zabavniji za voľnju, a ujedno da moľe
posluľiti za duľe staze.
*** Aprilia Pegaso mi izgleda kao najbolji kompromis između gradske i
vikend/izlet/touring voľnje (ąto se početnika kao mene tiče, znači
ne treba mi brdo konja, 50 je sasvim dovoljno)
???
Tako da mi je sada Pegaso favorit, koja su vaąa miąljenja ?
[...]

*** nisam nigdje tvrdio da nešto znam previše o ičemu i očekujem
ispravke , objašnjena i pomoć ............ htjeo sam pitati jeli
pegaso kvalitetan motor u odnosu na pare koje treba dati za njega ?
Imate li nekakav drugi motor za predloľiti ?

*** e sad si se ti nasro 100x više
klesoo
2006-01-17 10:53:56 UTC
*** e sad si se ti nasro 100x vi¹e
:-P
sve ces shvatiti ako procitas moj prvi post DO KRAJA!!!
:-))

samo je jedna paKLEna masina
neso
2006-01-16 21:09:27 UTC
ovako ja imam xt-x i nemam nikakvih problema s sjedalom suvozaca itd. motor
mi je zbilja odlican no prijatelj ima pegasa stradu i moram priznat ni to
nije los motor. no to su za mene potpuno isti motori kad sam kupovo odlucio
sam se za ovog jer izgleda malo agresivnije no sad kad sam probo i jednog i
drugog vidim da gotovo uopce nema razilke. e da ako si malo vislji kojih 190
kao ja onda se ipak odluci za xt-x jer je pegaso zbilja nizak
Clox
2006-01-17 07:41:33 UTC
Post by neso
nemam nikakvih problema s sjedalom suvozaca itd. motor
mozda imas tolerantnog suvozaca (icu)
ili te jako voli :)
problem je kaj je sjedalo u komadu, pa suvozac stalno
curi na vozaca
i to nije tako lose ponekad, ali nakon par sati voznje...
neso
2006-01-17 08:36:11 UTC
Post by Clox
Post by neso
[...]
ma meni to nesmeta, zbilja nemam problema s tim barem za sada budemo
vidjeli no jos nisam pito suvozacicu sto ona misli o tome:)
klesoo
2006-01-17 09:24:12 UTC
Post by Clox
ma meni to nesmeta, zbilja nemam problema s tim barem za sada budemo
vidjeli no jos nisam pito suvozacicu sto ona misli o tome:)
nemoj ni pitati
;-)

samo je jedna paKLEna masina
neso
ma ni necu, nije se do sad bunila pa sam ja zakljucio da ni njoj nesmeta:)
klesoo
2006-01-17 10:57:14 UTC
Post by klesoo
ma ni necu, nije se do sad bunila pa sam ja zakljucio da ni njoj nesmeta:)
dok ne zna za bolje, veceg, ljepseg, ni ne buni se. Zato suti i pici.
:-)

samo je jedna paKLEna masina
klesoo
2006-01-17 11:47:21 UTC
Post by d***@laus.hr
Pozdrav ludoj ekipi !
ajmo ozbiljno

malo si pricao ovo, malo ono. Ako ti ne smetaju dva cilindra preporucam
Kawasaki ER6N. Siguran sam da je to hit ove godine! Samo trebas odabrati
boju. Zasto ER6? Rekao si da ti cijena igra ulogu, a upravo taj motor ti za
48kkn daje najvise snage (72KS), momenta, zabave, pica i sl. Napravi si
tablicu i usporedi navedene motore (koje si ti naveo). Slijedeci je 55kkn,
(toliko kosta Z750!!) XT ima 48 ks i osjetno manji okretni moment. MT- je
smece (za moj ukus)! Premalo snage, 45KS, erpetic je jaci. MT je dosta
"futuristicki" i mislim da ce mu brzo proci "ljepota". Pegaso je prelijep
motoric, malo skuplji (55kkn) od ER6, ali i slabiji i sporiji itd. itd.
Slijedeci je Z750, 110 KS, ali i 1KW "viska" i zbog njega upada u preskupu
kategoriju za porez!
Razmisli i uzmi ono sto sam ti ja odabrao!
:-)
Nisi rekao koliko si visok i tezak

samo je jedna paKLEna masina
klesoo
2006-01-17 11:59:31 UTC
Post by klesoo
Post by d***@laus.hr
Pozdrav ludoj ekipi !
ajmo ozbiljno
jesi li gledao ER5 i GS 500 Suzuki? To ti je 37, odnosno 38,5kkn! Za grad i
td. nema ljepseg, ako iskljucimo paKLEnog! Za razliku love kupis svu opremu
i odes na put oko svijeta!
;-)

samo je jedna paKLEna masina
d***@laus.hr
2006-01-17 13:37:22 UTC
Ma da, al sve eliminirah zbog tog jednog cilindra , a i XT i Pegaso su
orjentirani prema super motu pa mi se to više svida, jebiga ne znam,
trebao bih probati provozati Pegasa i ER6 pa vidjeti što mi više
paše, zato i tražim vaš savjet,
Individualno je što kome više paše, ali po vašem mišljenju dali bi
vam Pegaso ili ER6 izvukao veci osmijeh na faci (valjda je Pegaso
usporediv s vožnjom na XTX-u kako je rekao neso)
AnteK
2006-01-17 13:45:41 UTC
<***@laus.hr> wrote in message news:***@z14g2000cwz.googlegroups.com...
Ma da, al sve eliminirah zbog tog jednog cilindra , a i XT i Pegaso su
orjentirani prema super motu pa mi se to vise svida, jebiga ne znam,
trebao bih probati provozati Pegasa i ER6 pa vidjeti sto mi vise
pase, zato i trazim vas savjet,
Individualno je sto kome vise pase, ali po vasem misljenju dali bi
vam Pegaso ili ER6 izvukao veci osmijeh na faci ...

To su poprilicno razliciti motocikli, no za tvoje dimenzije,
mislim da bi na Pegasusu puno elegantnije izgledao, ER6
je smijesno malen motocikl.
AnteK
klesoo
2006-01-17 14:01:49 UTC
Post by AnteK
To su poprilicno razliciti motocikli, no za tvoje dimenzije,
mislim da bi na Pegasusu puno elegantnije izgledao, ER6
je smijesno malen motocikl.
AnteK
jesi vidio uzivo? Ja laprdam , a nisam ga jos vidio. Znam da je to tocno za
erpetic, ali za 6....
;-)

samo je jedna paKLEna masina
AnteK
2006-01-18 05:45:29 UTC
Post by klesoo
Post by AnteK
[...]
Jesam, vidio ga, malo puniji od erpetiæa, no
jo¹ uvijek smije¹no malen motor, barem meni :-)
AnteK
d***@laus.hr
2006-01-17 15:39:25 UTC
To sam i pretpostavio po ER5 , ali se nadam da ce izgledati malo
"punije".
A nadam se skinuti koju kilu, u skoro vrijeme barem ovih 4-5 koje sam
natukao
preko blagdana. Tako je to kad dvaput godišnje idem doma u Slavoniju
:)))))))
Enigm@
2006-01-17 18:30:12 UTC
<***@laus.hr> wrote in message A nadam se skinuti koju kilu, u skoro
vrijeme barem ovih 4-5 koje sam
natukao
preko blagdana. Tako je to kad dvaput godisnje idem doma u Slavoniju

Samo dvaput godisnje, sram te bilo!
d***@laus.hr
2006-01-18 08:16:49 UTC
Potpuno me sram bilo, i nezvali me ovdje Slavonac, al jebiga teško se
maknut s posla, ........ ma uz ova 2-3 puta autom cemo onda upotpunit
s još 10 puta motorom preko vikenda, krajolik kroz bosnu je super,
dio puta uz neretvu, a dio uz vrbas, u proljece nemožeš vjerovat
koja je to zelena boja da zelenija nemože biti .............
Kad se vratim iz Slavonije, ovi ovdje samo pitaju , "A jes donio kobase
?" :))))))))))
Enigm@
2006-01-18 12:57:50 UTC
<***@laus.hr> wrote in message news:***@g14g2000cwa.googlegroups.com...
Potpuno me sram bilo, i nezvali me ovdje Slavonac, al jebiga tesko se
maknut s posla, ........ ma uz ova 2-3 puta autom cemo onda upotpunit
s jos 10 puta motorom preko vikenda, krajolik kroz bosnu je super,
dio puta uz neretvu, a dio uz vrbas, u proljece nemozes vjerovat
koja je to zelena boja da zelenija nemoze biti .............
Kad se vratim iz Slavonije, ovi ovdje samo pitaju , "A jes donio kobase

:))
d***@laus.hr
2006-01-17 13:17:58 UTC
Thx na odgovoru ,
visok sam 174, težak 90 kg (teške kosti i tako to :)))) tako da mi
paše Pegaso jer ima nisko sjedalo.
Slažem se da je ER6N jako dobar motor za novce (sad je 48kkn), i taman
za pocetnika.
Vidio sam da je Z750 povoljan, ali je previše za mene , što se tice
iskustva a i namjene.
Da, MT je slab , nepraktican, i vjerovatno nije za vožnju sa
suvozacicom preko vikenda.

Vec sam nekako skroz prodan na Pegasa , ali dat cu šansu ER6, ali
ER6 nisam još vidio uživo, biti ce valjda na autoshowu, ako se ne
pojavi prije u DU (znam da je vec naruceno par komada za DU).
U DU ima dva Pegasa pa sam i popricao s ljudima i jako su zadovoljni.

Koliko je po vašoj slobodnoj procjeni kvalitetan Pegaso , mašina je
valjda ok jer je dokazana u XT-u, a i Derbi je stavio istu u Mulhacen-a
,
a koliko Kawa ?
klesoo
2006-01-17 13:24:27 UTC
Post by d***@laus.hr
Thx na odgovoru ,
visok sam 174, tezak 90 kg (teske kosti i tako to :)))) tako da mi
pase Pegaso jer ima nisko sjedalo.
Slazem se da je ER6N jako dobar motor za novce (sad je 48kkn), i taman
za pocetnika.
Vidio sam da je Z750 povoljan, ali je previse za mene , sto se tice
iskustva a i namjene.
Da, MT je slab , nepraktican, i vjerovatno nije za voznju sa
suvozacicom preko vikenda.
Vec sam nekako skroz prodan na Pegasa , ali dat cu sansu ER6, ali
ER6 nisam jos vidio uzivo, biti ce valjda na autoshowu, ako se ne
pojavi prije u DU (znam da je vec naruceno par komada za DU).
U DU ima dva Pegasa pa sam i popricao s ljudima i jako su zadovoljni.
ovi novi ili stari?
Post by d***@laus.hr
Koliko je po vasoj slobodnoj procjeni kvalitetan Pegaso , masina je
valjda ok jer je dokazana u XT-u, a i Derbi je stavio istu u
Mulhacen-a ,
a koliko Kawa ?
ma pusti sve, ako ti se svidio pegaz i ako imas toliko love, ubodi i biti
ces sretan. Nemoj se obazirti na to sto ce ti Kenny govoriti ovo, ono....
:-))

samo je jedna paKLEna masina
Clox
2006-01-17 14:15:11 UTC
Nemoj se obazirti na to sto ce ti Kenny govoriti ovo, ono....

njega ce i tak upucati pred kraj epizode
:))
Kef
d***@laus.hr
2006-01-17 15:32:56 UTC
Mislio sam na dva nova Pegasa Stradu naravno.

Nude li probne vožnje možda negdje, recimo kad buden u ZG pa da se
zaletim u Kaptol Cargo (zastupnik za Kawu).

Pokušati ću se domoći probne vožnje i na Pegasu (ima zastupnik i u
DU), pa ću onda definitivno znati što ću kupiti.

Zanimalo me vaše mišljenje o Pegasu, vas koji dugo pratite moto
industriju i sve detalje u vezi motora, pa pošto nema nikakvih
negativnih mišljenja pretpostavljam da je sve OK.
Clox
2006-01-17 18:52:20 UTC
Zanimalo me va¹e mi¹ljenje o Pegasu, vas koji dugo pratite moto
industriju i sve detalje u vezi motora, pa po¹to nema nikakvih
negativnih mi¹ljenja pretpostavljam da je sve OK.

ma potreosila se ekipa neki dan, sad sjede i skupljaju pljuvacku
:)
neso
2006-01-17 21:50:46 UTC
ma pegaso je odlican ali xt ti je ipak bolji, pitaj mene:) sto se tice
vozenje skoro su isti no uocli smo neke razlike sto se tice mjenja brzina
buduci da se nerazumijem bas u masinu i te glupsti mogu ti samo rec da na
netrebas toliko mjenjat, to je uocio prijatelj koji ima pegasa no kasnije
sam i ja kada sam se malo provoza i na pegasu. Ja pojma nemam u cemu je fora
no samo znam da si na svom mogu dac vise slobode u mjenjau i kao da je malo
elasticniji. no mozda je jedan on nasih motora stragan pa se zato vidi
razlika ali ja ipak nevjerujem jer niti jedan nije jos navrsio ni punu
godinu cak ni 6 mjeseci:) sad kad sam prcio ovo sto sam napiso skuzio sam da
sam tako nesto nasro da ni sam nekuzim ali ako te zbilja zanima potrudit ce
se i raspitat u cemu je razila jer je sigurno ima i svi su je uocili.
d***@laus.hr
2006-01-18 10:21:49 UTC
paz sad : po podacima koje nadjoh nabrzinu preko googla Pegaso ima
malkice veći okretni moment u točki oko 5200 RPM-a (ovako nešto su
i komentirali u nekom članku i rekli da je to zbog otvorenijeg ispuha
kod Pegasa) :

XTX : 58.40 Nm (6.0 kgf-m or 43.1 ft.lbs) @ 5250 RPM

(http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xt_660_x_supermotard_2004.php)
Pegaso Strada : Max. torque at crankshaft: 6.25 kgm ( 61.31 Nm)
at 5,200 rpm

(http://www.maxmoto.co.uk/aprilia_pegaso_specifications.shtml)
Yamaha MT-03 : 33.4kW / 6,000 rpm - 56.2Nm / 5,250 rpm

(http://www.yamaha-motor.co.uk/products/motorcycles/06_mt03_intro.jsp)

ali trebao bih naći cijeli graf za usporedbu ...................

a nije ni do prijenosnih omjera u mjenjaču jer su isti :

Pegaso Transmission ratios:
1st 12/30 = 2.500
2nd 16/26 = 1.625
3rd 20/23 = 1.150
4th 22/20 = 0.909
5th 26/20 = 0.769

Yamaha 660 XTX Gear ratio :
1 2.500
2 1.625
3 1.150
4 0.909
5 0.769
Primary reduction ratio 2.083
Secondary reduction ratio 3.000
neso
2006-01-18 20:30:51 UTC
cekaj mozda sam ja krivo objasnio ovako evo primjer: vozim se ja na xtx i
ulazim u neki zavoj no isti tren ugledam plavusu:) kojoj je ispo kljuc na
pod i ona se saginje da ga digne ja sav uzbudjen prikocim i usporim
zaboravim prebacit iz trece brzine i udjem u zavoj u trecoj ali bez problema
dodam gas i motor povuce dok na pegasu to nemsijes napravit jer ako ga ne
ubacim u drugu ili nekad cak prvu cijeleli motort pocne se trest i neznam
nesto cudno radit:):):):):) evo to ono sto sam ja mislio! no u svakom
slucaju preporucuio bi pegasa jer za ovo sto tebi treba prikladiji je ako
nisat drugo barem ti na onom cudu od displeja pokazuje koliko imas benzina!
klesoo
2006-01-19 09:42:56 UTC
Post by neso
[...]
to znaci da si mrtav, senilan i lijen, a ne uzbudjen! U slicnoj situaciji ja
izsaltam svih 6 brzina gore dolje, par puta, kocnice blokiraju i truba urla.
To sto onaj iza mene sizi, jer je jedva izbjegao sudar, nema veze.
:-)

samo je jedna paKLEna masina
neso
2006-01-19 10:24:36 UTC
Post by klesoo
to znaci da si mrtav, senilan i lijen, a ne uzbudjen! U slicnoj situaciji ja
izsaltam svih 6 brzina gore dolje, par puta, kocnice blokiraju i truba urla.
uf daj, ja mislim da za te tvoje simptome postoje neke tablete:) ne smijes
joj trubit jer bi se ona mogla uplasit i iznenadit i uspravit, a ne zelimo
da promjeni tako dobar, poznat i karakteristican polozaj za trazenja kljuca
zbog kojeg i zaboravimo na promet i sve ostalno na sto bi bilo dobro
pripazit u voznji:)))))
Clox
2006-01-19 10:37:55 UTC
Post by neso
uf daj, ja mislim da za te tvoje simptome postoje neke tablete:)
pa to si mogao i prije zakljucit ako si pogledao njegove postove na binsima
covjek je tesko ugrozen
:)
klesoo
2006-01-19 11:42:45 UTC
Post by Clox
pa to si mogao i prije zakljucit ako si pogledao njegove postove na
binsima covjek je tesko ugrozen
:)
vazda!
:-)

samo je jedna paKLEna masina
Igor Bujanovic
2006-01-19 10:47:35 UTC
Post by Clox
pa to si mogao i prije zakljucit ako si pogledao njegove postove na binsima
covjek je tesko ugrozen
:)
Skoro sam se zabio u njega u Alpama kad je u planinskom selu vidio komada
pored ceste - bremza, okret glave, izbezumljen pogled ;)

Ubuduce vozim ispred njega pa nek koci koliko hoce ;)

ib
"Ride Crazy , What could happen...????"
klesoo
2006-01-21 09:26:44 UTC
Post by Igor Bujanovic
Skoro sam se zabio u njega u Alpama kad je u planinskom selu vidio
komada pored ceste - bremza, okret glave, izbezumljen pogled ;)
Ubuduce vozim ispred njega pa nek koci koliko hoce ;)
ajd, ajd, sto kukas, nisi jedini!
:-))

samo je jedna paKLEna masina
Shock
2006-01-21 12:44:12 UTC
i ti si se skoro zabio u sebe? :o)
klesoo
2006-01-21 13:08:57 UTC
Post by Shock
i ti si se skoro zabio u sebe? :o)
:-))
skoro! Ima vise raznih tipova koji su rekli da je ocajno voziti iza mene.
Zato ja volim pri kraju, pa mogu kako hocu.
btw. nije se on skoro zabio u mene zato sto sam ja kocio, vec zato sto i on
nije gledao ispred sebe, vec....
:-))

samo je jedna paKLEna masina
Shock
2006-01-21 13:38:17 UTC
Post by klesoo
skoro! Ima vise raznih tipova koji su rekli da je ocajno voziti iza mene.
meni se bash zgodno voziti iza tebe....osim kada hvatash nekog zekana :o)
Post by klesoo
Zato ja volim pri kraju, pa mogu kako hocu.
onda je bolje sam :o)
Post by klesoo
btw. nije se on skoro zabio u mene zato sto sam ja kocio, vec zato sto i on
nije gledao ispred sebe, vec....
na GPS? :o)

klesoo
2006-01-19 11:42:06 UTC
Post by neso
uf daj, ja mislim da za te tvoje simptome postoje neke tablete:)
tablete?? Ti se neceg bojis ili...
Post by neso
ne
smijes joj trubit jer bi se ona mogla uplasit i iznenadit i uspravit,
istina
:-))

samo je jedna paKLEna masina
d***@laus.hr
2006-01-19 11:05:49 UTC
nerazumiješ da je on tada izgubljen u vremenu i prostoru , i na tren
vjerovatno zaboravi da je uopce na motoru, moj stari je imao na za to
naziv : "hipnotizirani konj" :))))
i meni bi dobacio kad bi se zablejo u nešto.
klesoo
2006-01-19 11:54:27 UTC
nerazumijes da je on tada izgubljen u vremenu i prostoru , i na tren
vjerovatno zaboravi da je uopce na motoru, moj stari je imao na za to
naziv : "hipnotizirani konj" :))))
LOL
To je stari govorio u poodmakloj dobi, kad vise nije mogao...???
To se zove "biti jalan"! Jednostavno mi nije jasno kako netko moze, mrtav
hladan, proci pokraj mladjahne ljepotice, prilicno dekoltirane i u minjaku,
a da mu krv ne provrije!? Mozda takvima trebaju upravo tablete!
:-))

samo je jedna paKLEna masina
d***@laus.hr
2006-01-19 11:01:22 UTC
ma shvatio sam te al sam pokušavao naci razlog u nekim razlikama,
pošto je ista mašina , pa sam napisao jelte preozbiljan post ocito
:)))
Nelogicno mi je kak su uspjeli sjebat nešto ako to isto radi na XT -u
OK, možda je taj Pegaso koji si probao u kurcu.

Što se plavuše tice, pa zar moraš razmišljati da prešaltaš
:)))))))))))

Iskreno , kad je izašao XTX i nije još bilo Pegasa itd... mislio sam
da cu kad tad kupiti XTX-a, i gotovo, bez imalo predomišljanja, meni
se taj motor stvarno sivda, ali bi radije Pegasa upravo zato jer ima
istu mašinu, donekle je SM, barem ga tako predstavljaju, ali je bolji
kompromis izmedu gradske i vikend vožnje i ima niži sic što je meni
bitno jer sam nizak.
neso
2006-01-19 11:32:20 UTC
ma shvatio sam te al sam pokusavao naci razlog u nekim razlikama,
posto je ista masina , pa sam napisao jelte preozbiljan post ocito
:)))
Nelogicno mi je kak su uspjeli sjebat nesto ako to isto radi na XT -u
OK, mozda je taj Pegaso koji si probao u kurcu.

Sto se plavuse tice, pa zar moras razmisljati da presaltas
:)))))))))))

Iskreno , kad je izasao XTX i nije jos bilo Pegasa itd... mislio sam
da cu kad tad kupiti XTX-a, i gotovo, bez imalo predomisljanja, meni
se taj motor stvarno sivda, ali bi radije Pegasa upravo zato jer ima
istu masinu, donekle je SM, barem ga tako predstavljaju, ali je bolji
kompromis izmedu gradske i vikend voznje i ima nizi sic sto je meni
bitno jer sam nizak.

u svakom slucaju pegaso je bolji za vikend voznje tome pridonose npr. onaj
pretinac za vozacku, rukavice, mobitel itd koji se nalazi na rezervaru.
zatim displej je zbilja zakon na na xt-u imam smao trip 1 i 2 dok pegaso ima
cuda i neznam sto sve radi pravo putno racunlao dok ja nemam ni potrosnju
goriva ni temperturu, no buduci da sam htio supermoto ali nisam imo para za
PRAVI SUPER MOTO meni je xt samo zato bolji jer ipak uzgleda malo ozbiljnije
pored pegasa!
Dalibor Bauernfrajnd
2006-01-18 05:13:12 UTC
Post by Clox
Zanimalo me va¹e mi¹ljenje o Pegasu, vas koji dugo pratite moto
industriju i sve detalje u vezi motora, pa po¹to nema nikakvih
negativnih mi¹ljenja pretpostavljam da je sve OK.
Nema negativnih misljenja jer ga nitko ne vozi tu.. vecina se opekla na starom
modelu ;)

--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
d***@laus.hr
2006-01-18 10:24:02 UTC
da, kad sam kopao po netu o starim pegasu, u nekom clanku netko je
napisao : "preporucam kupovinu pegasa samo ako živite u blizini
aprilia servisa" :)))))))))))))
d***@laus.hr
2006-01-18 10:25:24 UTC
ali novi pegaso nema najmanje veze sa starim ..........
Clox
2006-01-18 14:54:53 UTC
kompic ga ima, drugi vlasnik, star je cca 3-4g,
u 20000km crko akumulator
Igor Bujanovic
2006-01-17 10:52:40 UTC
***@laus.hr wrote:

Bok,
*** Suzuki VStrom 650 je dosta skuplji, oko 63kkn,
I to mu je jedini nedostatak sto se ostalih motora tice. I to
sto je mnogima ruzan, al jebiga ;)
ali mi se čini da baš i nije za grad, tj. vjerovatno se
može bez problema voziti po gradu
1000 bas nije za grad, 650 u gradu funkcionira izvrsno.
Izgled Stroma vara.
ali ja bih motor koji je bliže koncepciji Yamahe XT-a, tj. zabavniji za
vožnju, a ujedno da može poslužiti za duže staze.
Tu XT nema sto traziti pored malog Stroma. Na najvecem testu Motorrada do
sada, u kategoriji "Enduro-FUN Bikes" na Stelviu i cestama oko Stelvia
(2758m), Strom je nadmasio XT-a. Poredak u toj klasi nakon prvog kruga
testova:

D. Enduro-FUN Bikes
1. Suzuki V-Strom 650
2. BMW R 1200 GS
3. Ducati Multistrada
4. Yamaha XT 660 X

Usput, kasnije je odnio ukupnu pobjedu izmedju 30-tak motora svih klasa.

ib
"Ride Crazy , What could happen...????"
d***@laus.hr
2006-01-19 09:21:15 UTC
Thx,

Ma, VStrom 650 je super, i mislim da od svih ima najbolji omjer
uloženo / dobiveno.
I nije ružan, dapače, s obzirom koliko ima plastike na njemu, dobro i
izgleda.

http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page.aspx?ArticleID=2850&Page=10
----- For My Money ------- : i tu većina misli da je VStrom "best
buy".

Ali ipak ne treba mi toliki motor, ipak će ići puno po gradu, i treba
dati 10kkn više.
Igor Bujanovic
2006-01-19 09:35:06 UTC
Post by d***@laus.hr
Ali ipak ne treba mi toliki motor, ipak će ići puno po gradu, i treba
dati 10kkn više.
Razmisli o maxi skuteru. Da meni grad cini gro voznji, ne bih vozio motor
nego skuter od 500 ccm koji je izvrstan i za putovanja.

ib
--
"Ride Crazy , What could happen...????"