MZ- dijelovi?
(prestaro za odgovor)
Mario
2008-02-04 14:31:44 UTC
Imam starog MZ-a 150 TS. Interesira me gdje bi mogao kupiti djelove za
doticnog. Svojevremeno sam cuo da se dijelovi mogu kupiti negdje u
Mađarskoj, pa eto ako netko zna nesto o tome, bio bih zahvalan da mi kaze.

Hvala
Bobi99
2008-02-04 16:59:03 UTC
Ja sam imao isti model i kompletno ga restaurirao djelovima iz Peæuha
(Pecsz), za smije¹no malu lovu.
No bilo je to prije nekih 7-8 godina.
Vjerujem da ih jo¹ uvijek moŸe¹ naæi bez problema.
Pazi se kurvi, da ti ne uzmu sve pare, platine neæe¹ naæi kod nas :))
Post by Mario
Imam starog MZ-a 150 TS. Interesira me gdje bi mogao kupiti djelove za
doticnog. Svojevremeno sam cuo da se dijelovi mogu kupiti negdje u
Maðarskoj, pa eto ako netko zna nesto o tome, bio bih zahvalan da mi kaze.
Hvala
Josip Lazic
2008-02-04 18:01:06 UTC
Post by Mario
Imam starog MZ-a 150 TS. Interesira me gdje bi mogao kupiti djelove za
doticnog. Svojevremeno sam cuo da se dijelovi mogu kupiti negdje u
Mađarskoj, pa eto ako netko zna nesto o tome, bio bih zahvalan da mi kaze.
U Pečuhu ima motoshop Kiki, nazoveš i kažeš "Hrvatski". Ako lik priča
hrvatski pitaj ga jel ima štra tražiš i koliko košta. Ako ne priča hrvatski
na njmačko-mađarskom će ti objasniti kad radi tip koji priča naški jezik.
Cijene ti odmah diktira u kunama. Dućan se nalazi pokraj Arkada, a arkad
stvarno ne možeš fulati.
Motorosbolt Kiki
00 36 72 314 866

Možeš probati i kod Trkulje iz Bukovlja, on sigurno ima i polovnih dijelova
035/276-302
Do not sleep in a eucalyptus tree tonight.
Gagi
2008-02-04 18:33:19 UTC
MoŸe¹ probati i kod Trkulje iz Bukovlja, on sigurno ima i polovnih
dijelova
035/276-302
TRKULJA - TRKULJA....TRKULJA je legenda...ale-aleeee :)))
naprosto zavidim ekipi iz Slavonskog Broda i okolice...¹teta kaj nema jednog
"Trkulje" tu u okolici Karlovca-Zagreba, al dobro, sreæom imamo HP-express
:))

uglavnom; za Jadranka Trkulju sve najbolje preporuke i dao Bog da nam poŸivi
jo¹ 100 godina!!!!
___
2008-02-04 19:12:11 UTC
Post by Gagi
uglavnom; za Jadranka Trkulju sve najbolje preporuke i dao Bog da nam
poŸivi jo¹ 100 godina!!!!
takoder,jako pozitivno misljenje.
nema sta nema.
Freerider
2008-02-05 07:38:27 UTC
Post by Gagi
[...]
Obicno ga se moze naci nedjeljom na Jakusevcu, za one koji nisu iz
Slavonije...
Semper fidelis
2008-02-05 09:40:59 UTC
Post by Mario
[...]
Ja svog MZ-a poceo restaurirati prije pola godine , ona prica o super
jeftinim dijelovima u Madjarskoj i nije bas istinita , jesu jeftini
ili nisu kao prije od kako su u EU . Ja sam djelove kupovao u Pecuhu ,
kada ulazis u Pecuh ides samo ravno preko mosta i unda pratis sa desne
strane jedna stara zgrada ono tip bez zbuke na fasadi samo cigle ,
imaju reklamu ispred . Unutra imas sto ti srce pozeli za MZ, Yavu i
sl. recimo lanac sam platio 4500 ft , a za 100 kn dobijes cca 3200 ft.
, zmigavci 500 ft , retrovizor 700 ft , i dalje se vise ne sjecam ali
to je to . Na zalost nisam uzeo posjetnicu , a i lik ne prica hrvatski
pa ces se morati malo razmahati .

Evo i slike cu staviti da vidis sto sam napravio a bio je u ku..cu .
Sretno !
j***@gmail.com
2008-02-05 10:03:15 UTC
Post by Semper fidelis
Ja sam djelove kupovao u Pecuhu ,
kada ulazis u Pecuh ides samo ravno preko mosta i unda pratis sa desne
strane jedna stara zgrada ono tip bez zbuke na fasadi samo cigle ,
imaju reklamu ispred .
Pa nije baš neofrajkana. Evo kako izgleda ta trgovina
Post by Semper fidelis
sl. recimo lanac sam platio 4500 ft , a za 100 kn dobijes cca 3200 ft.
, zmigavci 500 ft , retrovizor 700 ft , i dalje se vise ne sjecam ali
to je to.
Ovaj lanac je preskup. Ja sam prije godinu dana platio 90kn. Ili su
žestoko poskupili ili te lik prešao.
Semper fidelis
2008-02-05 10:21:11 UTC
http://togs.biz/josip/slika/djirevi/opma/opma029.jpg
Post by Semper fidelis
[...]
U pravu si za trgovinu , neznam odakle meni cigle , to je ta trgovina.
Ali za lanac sam siguran jer sam prvi puta odustao jer je i meni bio
preskup , ali sam se vratio i ipak ga kupio i znam da sam od 5000 ft.
nazad dobio nesto jako sitno .
Freerider
2008-02-05 16:34:43 UTC
Post by Semper fidelis
[...]

Eh,ovaj MZ shopping u Madji budi lijepe uspomene iz nekih davnih vremena...
:-)
klesoo
2008-02-05 17:38:05 UTC
Post by Freerider
Eh,ovaj MZ shopping u Madji budi lijepe uspomene iz nekih davnih
vremena... :-)
koja lijepa vremena? Nismo imali para i uzivali smo i zajebavali se na sve
mile i nemile nacine..... Kad se samo sjetim RD350... zato sam kupio E-90
:-))
samo je jedna paKLEna masina
j***@gmail.com
2020-03-31 21:13:12 UTC