(prestaro za odgovor)
Baotian 50QT-9
Rale
2005-06-20 22:13:18 UTC
Kakva su iskustva sa skuterom opæenito i koja se brzina postiŸe nakon
skidanja blokade?
R.R.
2005-06-20 23:16:33 UTC
Kakva su iskustva sa skuterom op?enito i koja se brzina posti?e nakon
skidanja blokade?
300 km do prvog servisa sam napravio u par dana, pa sam ga odveo na
servis gdje je usput i skinuta "blokada". razlika bas i nije nesto,
mrvicu bolje povuce sa mjesta ili pri maloj brzini, i na ravnici se
mrvicu razleti nakon 55 km/h, pa dodje do nekakvih 65 km/h. na kakvoj
nizbrdici dodje i do 70, ali za to je zasluzna gravitacija a ne
kineski inzenjeri :) cini mi se da postoji nekakva "rupa" izmedju 25 i
45 km/h. opet mozda pretjerujem, jer se ipak radi o mashini od 50 ccm,
4 takta 2,2 kW.
od stvari koje sam primjetio, zadnja kocnica mi se cini dosta bolja od
prednje, iako je naprijed disk. mozda ima zraka u sistemu, ili su
plocice lose. svjetla (dugo/kratko) nista posebno, za grad ok. na
normalnim uzbrdicama ide kakvih 35-40, na nesto zajebanijim do 25
km/h. najzajebaniju uzbrdicu u Splitu (povise Obojene) je prosao sa
nekakvih 10-ak km/h. opet uzbrdica je tolika da je autom moram proci u
prvoj brzini. nisam na "ti" sa skuterima, pa uopce ne znam da li taj
skutercic ide ok za svoju kubikazu i vrstu masine ili ne. garancija je
godinu dana ili 6000km na mashinu, i 3 godine na shasiju i oklope.
potrosnja je 2,8 po gradu. za dvoje ljudi je zajeb, prvo jer je
premalen, suvozacu je zajebano zbog nogu jer ima strasno malo
prostora, a drugo, fali mu snage za biti "konkurentan" ostalim
sudionicima u prometu. za kakvu kracu i laganu voznjicu do grada u
dvoje ipak moze posluziti. gume su na ovogodisnjem modelu nesto
drugacije, dosta su vise, i za sad su ok (nema proklizavanja).
na internetu sam vidio da postoji nekoliko stvari koje se mogu
napraviti pri skidanju blokade. prvo "prsten" na variomatu kojeg moj
model nema (2005), zatim jedna vida (saraf) na karburatoru koja smeta
da se gas otvori do kraja, igla karburatora koja se postavi na
predzadnji polozaj i glavna dizna koja se zamijeni sa vecom. jos nisam
stigao uhvatiti vremena za rastaviti skuter da vidim sto je od toga
svega na servisu ucinjeno, a i volio bi ga rastaviti cisto da se
upoznam sa tom mashinom i skuterom malo bolje, posto nemam pojma kako
to uopce funkcionira.
skuter od jednog servisera gdje sam ga kupio navodno ide 75 km/h zbog
tezih rolica (ili utega), i ima na satu nekih 8000 km. ne znam dali
taj skuter stvarno to moze, ili je lovacka prica, ali mi se cini
opasno voziti takvu pizdariju tom brzinom. jednom prilikom sam uhvatio
nesto malo preko 70 na dugoj nizbrdici, i nije mi se bas svidio
osjecaj. nekako je premalen i nestabilan u odnosu na motor.
po mom misljenju vrijedi tih novaca, pogotovo ako ga kupis preko
firme. opet, ja sam malo zaguljen, pa zbog nekih svojih principa i
gusta nikada ne bi dao za skuter od 50 kubika niti kunu preko te
cifre, sve da je i od zlata. 15-20 tisuca kuna koliko kostaju
"normalni" skuteri, ja bi uvijek prije dao za polovan motor. ili novu
malu YBR Yamahicu od 125 kubika.
u plus mu ide veliki prostor ispod sjedala (integralna kaciga), kukice
ispod volana i sjedala, pretinac ispod volana. kufer koji dodje sa
njim je IMHO totalni kurac, i najruzniji dio na tom prdekalu. kada ga
skines, tada jos na nesto i lici.
ja sam tu zajebanciju kupio jer nam u servisu cesto treba skoknuti u
centar grada, dolazi ljeto, u autu je vruce i treba placati parking, a
i vise nas ce ga koristiti, pa ako ga se slupa ili unisti zbog
nepaznje, nece biti nikakve stete. racunao sam da traje godinu i po
-dvije, i da ga nakon toga bacim, opet sam u plusu.

baci pogled na
http://baotianforum.proboards41.com/index.cgi ,
http://www.preloved.co.uk/fuseaction-forums.showdiscussion/thread_id-7711/startrow-181/maxrows-20/1fc6cb99.html
http://billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=11

Robi
Hollister MC
Rale

Hollister MC
Rale
2005-06-21 16:48:37 UTC
Skinuh blokadu i dobivam brzinu od max 55 kmh.
Blokade na fergazeru nije bilo, na variomatu su mi rekli da sigurno nije no
po¹to ja imam model iz 2004 nisam siguran u to!
Stvarno me nervira ta brzina tako da bih htio tih dodatnih 10 kmh. Ne znam
samo kako nabavit te utege na variomatu da li je to ne¹to standardno ili?
Ak uspije¹ ¹to rije¹it ili sazna¹ za te rolice ajd mi molim te javi na mail
***@net.hr

Pozdrav
Hollister MC
Sasa Aksentijevic
2005-06-21 18:18:21 UTC
Post by Rale
Skinuh blokadu i dobivam brzinu od max 55 kmh.
Blokade na fergazeru nije bilo, na variomatu su mi rekli da sigurno nije no
pošto ja imam model iz 2004 nisam siguran u to!
Stvarno me nervira ta brzina tako da bih htio tih dodatnih 10 kmh. Ne znam
samo kako nabavit te utege na variomatu da li je to nešto standardno ili?
Ak uspiješ što riješit ili saznaš za te rolice ajd mi molim te javi na mail
Danas sam vidio nekoliko Baotiana kako puze 5o po gradu i pomislio sam
da su svi novi i imaju blokadu, no ocito se varam.

You want the truth? You can't handle the truth.
R.R.
2005-06-22 04:23:04 UTC
Post by Rale
Skinuh blokadu i dobivam brzinu od max 55 kmh.
Blokade na fergazeru nije bilo, na variomatu su mi rekli da sigurno nije no
po?to ja imam model iz 2004 nisam siguran u to!
Stvarno me nervira ta brzina tako da bih htio tih dodatnih 10 kmh. Ne znam
samo kako nabavit te utege na variomatu da li je to ne?to standardno ili?
Ak uspije? ?to rije?it ili sazna? za te rolice ajd mi molim te javi na mail
na onom forumu sam procitao da postoji nekakav vijak na CDI-u, pa da
se i tako moze regulirati brzina (iza ovoga ne stojim, mozda sam
napisao glupost, prenosim samo ono sto sam procitao).
svejedno, nesto nije u redu ako ne ide preko 55 km/h. moj susjed ima
stari model koji ide 65 (isprobao sam ga prije nego sam se odlucio na
kupnju). mozda ti nesto nije u redu sa brzinomjerom, ali svejedno baci
pogled na taj variomat.
sto se tice utega, prije ovoga sam u zivotu dva puta sjeo na skuter i
stvarno nemam pojma kako to uopce radi i kako ide ravno bez pomocnih
kola :))
poslat cu ti sutra telefonski broj butige gdje sam ga kupio (Split),
pa ih nazovi i pitaj. ili mozes pitati Kefa, lokalnog
skuter-master-blaster-gurua na grupi, on ce to znati.

Robi
Hollister MC
Kef
2005-06-22 14:06:27 UTC
Post by R.R.
Post by Rale
[...]
ja sam jednom, neki dan, pogledo kaj pise na tim forumima i jedino
glede sarafa kaj sam naso je da pstoji jedan vijak koji ogranicava
kretanje klipa/zasuna u karbu. ako se taj vijak ne izvadi?/zamjeni
drugim, gas ne mozes dat do kraja.
dakle treba gledat u karb sa skinutim filterom za zrak, pa vidit
dal sa rucicom gasa mozes KOMPLETNO otvorit zasun u venturiju karba.

jos se nisam susreo sa jednim primjerkom uzivo, da znam vise...
Post by R.R.
ili mozes pitati Kefa, lokalnog
skuter-master-blaster-gurua na grupi, on ce to znati.
ne samo za skutere :)

pozdrav
Znam dovoljno da znam, da nista neznam dovoljno
R.R.
2005-06-22 17:50:59 UTC
Post by Kef
[...]
imam jedno pitanje koje ce mozda biti vrlo glupo, al takav mi je
horoskop... da li je teoretski moguce kakvim laganim zahvatom
ograniciti brzinu na kakvih 50-55 km/h, ali zato povecati ubrzanje.
posto mi za tih famoznih 65 km/h ionako treba dosta ravnice, po gradu
i nemam bas neke velike koristi od toga. bilo bi mi korisnije da do
svojih 50-55 dodje sto brze. ili da sve zaboravim, jer ipak je to
jeftino kinesko smece, pa nek radi kako radi...dok radi :)

jos me zanima kako stoji stvar sa zakonom. ako se netko slucajno
zabije skuterom sa 60 km/h, da li osiguranje pravi probleme, posto je
za prdekavac placeno osiguranje do 50 kubika i 50 km/h?
Post by Kef
Post by R.R.
ili mozes pitati Kefa, lokalnog
skuter-master-blaster-gurua na grupi, on ce to znati.
ne samo za skutere :)
moje najdublje isprike :)

Robi
Hollister MC
Kef
2005-06-22 19:21:26 UTC
Post by R.R.
[...]
nemoj nist zaboravit, to kinesko smece upotrebljava variomat iste
konstrukcije ko i svi drugi skuteri, sto je olaksavajuca okolnost.
tako da je sve moguce napravit, u nekim razumnim granicama.

gledas na variomat ko na obicnu getribu na kojoj mozes upotrebit
samo dvije brzine. ako je najveca moguca krajnja brzina ono kaj
te pali, podesis variomat ko da ima samo drugu i cetvrtu brzinu.
sa "drugom" ce teze kretat, kad "presalta" imat ce malu rupu u
ubrzanju, ali ce ic na kraju maksimalnom brzinom.
ako pak variomat podesis da ima samo "prvu i drugu" brzinu, imat
ces ono kaj tebi treba - brzi dolazak do 50 km/h

te "brzine" se na variomatu podesavaju sa tezinom rolica, jacinom
kontra federa straznje remenice i jacinom federica kuplunga.
dakle, variomat podesen na max ubrzanje ce nesto kasnije (visi rpm)
lovit na kuplungu, lakse rolice ce rezultirat otvaranjem prednje
remenice na visim okretajima (gdje motor ima vecu snagu) i kao
rezultat toga skut ce imat osjetno vece ubrzanje. nazalost, sve
to ce rezultirat nesto manjom max brzinom...
Post by R.R.
jos me zanima kako stoji stvar sa zakonom. ako se netko slucajno
zabije skuterom sa 60 km/h, da li osiguranje pravi probleme, posto je
za prdekavac placeno osiguranje do 50 kubika i 50 km/h?
e, tu sam laik. nije mi to nikad palo na pamet, pa ne znam dal zakon
uopce nesto propisuje u tom smislu. cinjenica je da svi ti prdekavci
i kad su potpuno legalni (znaci sve po PSu) mogu ic vecom brzinom
od 50km/h, na vecim/manjim nizbrdicama. sad da to nekak zakon
razlikuje, dal si iso brze glede sile teze ili sile deblokade...

pozdrav
Znam dovoljno da znam, da nista neznam dovoljno
S.Roby
2005-06-22 21:22:12 UTC
Novi modeli,barem oni koji se prodaju u Metrou imaju blokadu samo na
frgazeru..ta "distanca" od ,mislim,mesinga koja se nalazi sa donje strane
onog plasticnog poklopca na frgazeru se jednostavno odvrne...te se
eventualno igla digne za koji zub..to bi trebalo biti to...

Ovi stariji modeli,barem vecina,imaju elektronicku blokadu...odspoji se neka
roza zica koja ide prema prijenosu...potrebno je sinuti "sic"..
R.R.
2005-06-22 21:08:14 UTC
Post by Kef
[...]
e hvala. bas sam se mislio malo poigrati sa skuterom, cisto onako
edukativno, jer su mi oni za sada totalna nepoznanica. a ova kanta je
toliko jednostavna , da je steta ne provesti koje popodne u garazi,
samo Baotian, ja i komplet gedora. :)
jos jedno pitanjce, te rolice su univerzalne, ili posebne za svakog
proizvodjaca?

Robi
Hollister MC
Kef
2005-06-22 21:45:49 UTC
Post by R.R.
jos jedno pitanjce, te rolice su univerzalne, ili posebne za svakog
proizvodjaca?
eee, tu stizemo do pravih pitanja. rolice postoje u raznim dimenzijama,
4 glavne za koje ja znam i sve dimenzije imaju cijelu skalu tezina...
ono pravo pitanje je - koje dimenzije i tezine su u tom skutu.
pretpostavljam da su kopirali nesto vec postojece, pa su standardnih
dimenzija.
isto tako sam primjetio da postoje dva CDIa na tim kineskim skutima.
jedan je po hondinom uzoru i taj je blokiran (blokada se skida rezanjem
jedne zice) a drugi (ne znam ciji) nije blokiran...

za saznat koje su rolice unutra, treba jednu izvadit, premjerit i u
apoteci izvagat.

pozdrav
Znam dovoljno da znam, da nista neznam dovoljno
Kenny ( Andrej Horvat )
2005-06-22 22:09:05 UTC
Post by Kef
za saznat koje su rolice unutra, treba jednu izvadit, premjerit i u
apoteci izvagat.
Ili kod mrsavog/zapustenog susjeda koji nekim cudom ima preciznu
digitalnu vagu :)
--
If it doesn't move and it should, use WD40
If it moves and it shouldn't, use duct tape
Dalibor Bauernfrajnd
2005-06-23 09:29:09 UTC
In article <***@4ax.com>, Sasa Aksentijevic
says...
Post by Sasa Aksentijevic
Danas sam vidio nekoliko Baotiana kako puze 5o po gradu i pomislio sam
da su svi novi i imaju blokadu, no ocito se varam.
Skuter do 35km/h ima isto ubrzanje kao ja na biciklu, doslovno.

Nakon toga mu udjem u zavjetrinu i vozim 50km/h iza njega i gledam kako se
vozac pjeni.

*evilgrin* ;)
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
-- Elbert Hubbard
Kef
2005-06-23 13:41:26 UTC
Post by Kenny ( Andrej Horvat )
Post by Kef
za saznat koje su rolice unutra, treba jednu izvadit, premjerit i u
apoteci izvagat.
Ili kod mrsavog/zapustenog susjeda koji nekim cudom ima preciznu
digitalnu vagu :)
hehe, meni je apoteka u susjedstvu, pa preferiram odlazak do fino
mirisljavih i urednih curki :)

pozdrav
Znam dovoljno da znam, da nista neznam dovoljno
Kenny ( Andrej Horvat )
2005-06-23 14:16:14 UTC
Post by Kef
hehe, meni je apoteka u susjedstvu, pa preferiram odlazak do fino
mirisljavih i urednih curki :)
Legalne dealerice :)
Kef
2005-06-23 14:53:48 UTC
Post by Kenny ( Andrej Horvat )
Post by Kef
hehe, meni je apoteka u susjedstvu, pa preferiram odlazak do fino
mirisljavih i urednih curki :)
Legalne dealerice :)
bar se ne brinem oko cistoce pribora i sredstava :)))

OT, da te pitam, da te pitam...
konacno je moderna tehnologija uspjela prokrcit put do moje selendre,
pa sam u postupku ispitivanja ponude i odabira paketa za ADSL...

odluka je (naravno) pala za 1kunski-paket bez wlan djidja. ono sto
me interesira, a nijesam naso na njihovom sajtu je, dal taj T-Comov
"adsl-lan-modem" ima u sebi ruter i sa kolko prikljucaka?
oni tamo navode samo 10 prikljucaka na wlan varijantu, koja me ne
jebe...

pozdrav
Znam dovoljno da znam, da nista neznam dovoljno
Kenny ( Andrej Horvat )
2005-06-23 15:13:39 UTC
Post by Kef
bar se ne brinem oko cistoce pribora i sredstava :)))
Upravo sam nasnimio i zapakirao DVD-ove, pa ih ocekuj sutra - imas i
jedan bonus track sa tockama koje mozes prezentirati djelatnicama :)
Post by Kef
odluka je (naravno) pala za 1kunski-paket bez wlan djidja. ono sto
me interesira, a nijesam naso na njihovom sajtu je, dal taj T-Comov
"adsl-lan-modem" ima u sebi ruter i sa kolko prikljucaka?
Nema, samo direktno spajanje na mreznu karticu - znam da se moze
prebaciti u neki router mode, ali se nikad nisam gnjavio s njim ( niti
mi treba ). Pod obvezno izbjegni USB verziju.
R.R.
2005-06-23 15:17:45 UTC
Post by Kef
Post by Kenny ( Andrej Horvat )
Post by Kef
[...]
nema. T-com daje u router iskljucivo u w-lan paketu. znaci, ili uzmes
w-lan (dva razlicita Gigaset routera, jedan sa integriranim DSL
modemom, drugi bez) jednostavno iskljucis wireles, jer oba modela
imaju u sebi 4 portni 100Mbit switch. ukoliko ti je malo, kupis jos
kakav switch sa onoliko portova koliko ti treba.
ostaje ti i opcija kupiti kakav jeftiniji DSL/cable router koji krecu
od 250 kn na vise i imaju u sebi i integriran i USB print server.
medjutim nekoliko puta sam naletio na problem da routeri drugih
proizvodjaca (D-link npr.) nakon nekog vremena jednostavno prestaju sa
radom iz nekog nepoznatog razloga. isti taj router odnesem na drugu
lokaciju, spojim na DSL i sve radi. nitko u T-comu nema pojma zasto.
vidio sam da dosta ljudi ima takav problem, pa na kraju ipak kupe
T-comov Gigaset ili neki skuplji router.

Robi
Hollister MC
R.R.
2005-06-23 15:22:44 UTC
Post by R.R.
ostaje ti i opcija kupiti kakav jeftiniji DSL/cable router koji krecu
od 250 kn na vise i imaju u sebi i integriran i USB print server.
zaboravio sam naglasiti, imaju u sebi i 4 portni switch. ako ti treba
vise portova, ili kupis skuplji router ili za 150-200 chuna kakav
dodatni 8 portni switch.

Robi
Hollister MC

Sljedeća stranica >